Infographic: De ROI van een contentoperatie

Infographic: De ROI van een contentoperatie
  • Content
  • 21 jul 2014 @ 11:59
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Onderzoek

Het is niet genoeg om alleen in content te investeren. Een contentoperatie - het proces van produceren, distribueren en het analyseren van content om de productiviteit en de meetbare resultaten te verhogen en de frictie binnen de organisatie te verkleinen - gaat verder dan strategie alleen. Content moet een essentieel bedrijfsonderdeel zijn. Maar als je dit doet, wat levert het op? Kapost.com vat het samen in een infographic.

Bron: kapost.com

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken