Topa Talk: een weblog over verpakkingen

Topa Talk: een weblog over verpakkingen
  • Content
  • 25 jul 2014 @ 13:50
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Topa Talk is het nieuwe weblog van Topa, een verpakkingsbedrijf. Het is de bedoeling dat het weblog de wereld achter Topa laat zien op een laagdrempelige en leuke manier. De blogposts bestaan voornamelijk uit leuk nieuws rondom de producten (verpakkingen) en acties van Topa. Voorbeelden zijn artikelen over kunst met karton, het inpakken van boeken en snoeppotten.

Het doel van Topa Talk is om klanten met leuke en tegelijkertijd informatieve content de wereld achter Topa te tonen. Topa Talk moet voor mensen vooral iets zijn waar ze naar willen terugkeren. Uiteindelijk moet dit de loyaliteit en natuurlijk ook de bestedingen van de klant verhogen.

Binnenkort verschijnen er ook columns van een vertegenwoordiger en de nieuwe rubriek ‘ik verpak’. In deze rubriek verschijnen foto's van mensen waarop te zien is hoe ze hun producten verpakken. Deze foto's worden ingezonden door de doelgroep zelf.

Topa levert verpakkingen aan bedrijven, dus de doelgroep van Topa Talk is B2B. 

Via social media, zoals Twitter en Facebook, worden mensen naar Topa Talk geleid. Binnenkort verschijnt de nieuwe website van Topa, waarop een duidelijke doorverwijzing naar Topa Talk zal komen te staan.

Topa Talk is ontwikkeld door Luiken Karstens Custom Media. Zij verzorgen ook de inhoud van de weblog. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken