Coming Soon: nieuw online marketingplatform CB

Coming Soon: nieuw online marketingplatform CB
  • Content
  • 27 aug 2014 @ 07:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

CB introduceert een nieuw online marketingplatform, Coming Soon, waar uitgeverijen naast basisgegevens van hun titels ook boektrailers, links naar Facebook- of Twitter-accounts en recensies kunnen toevoegen. Uitgeverijen kunnen de content nu al invoeren, maar pas vanaf 23 september is die ook voor boekverkopers zichtbaar. Dit meldt Boekblad.

Het platform brengt alle beschikbare gegevens bij elkaar, niet alleen de technische details, maar bijvoorbeeld ook auteursinformatie, mediamomenten of een bijzondere promotieactie.

Uitgevers kunnen dit jaar gratis van Coming Soon gebruikmaken om het platform uit te proberen en zelf te ervaren. Vanaf volgend jaar betalen ze een vergoeding per titel die ze aanmelden in Coming Soon. Voor boekverkopers is Coming Soon gratis. Ook boekhandels met een eigen systeem als Digitaal Beursplein of TiteLive kunnen het platform gaan gebruiken.

Vanaf 2015 wordt Coming Soon uitgebreid met onder meer analytics zodat uitgeverijen ook kunnen meten wat het effect is van hun marketingacties. Voor boekhandels is Coming Soon in feite één grote aanbiedingscatalogus, waar winkels heel gericht kunnen zoeken op het aanbod in een bepaalde periode in een rubriek. 

Bron: Boekblad.nl

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken