Contentmarketing voor het Notariaat

Contentmarketing voor het Notariaat
  • Content
  • 25 aug 2014 @ 12:07
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Het notariaat is op veel gebieden een boeiende sector. Zeker ook op het gebied van marketing en communicatie. Omdat veel notarissen niet de tijd en know how hebben om zich op een professionele manier met content marketing bezig te houden, heeft bureau Luiken Karstens Custom Media (LKCM) een nieuw concept voor een aantal notarissen ontwikkeld. Dit betreft online contentmarketing in de vorm van een (geïntegreerd) weblog cq nieuwsportaal.

Voor Verhees Notarissen ontwikkelden zij bijvoorbeeld een geheel nieuwe website genaamd verheesactueel.nl. Deze weblog staat vol met interessant en relevant nieuws met betrekking tot het notariaat. Natuurlijk is niet alle content algemeen nieuws maar is er een deel specifiek gericht op Verhees Notarissen.



Ook voor Notaris Unie realiseerde LKCM een weblog, ditmaal geïntegreerd met hun ‘gewone’ site. LKCM verzorgde de gehele websites van begin tot eind. Dat wil zeggen het concept, ontwerp, content en publicatie. De weblogs dienen als een leuke en aansprekende informatiebron voor (potentiele) klanten. LKCM produceert wekelijks nieuwe actuele en kwalitatief hoogstaande content en verzorgt tevens de social media om nog meer bezoekers naar de websites te trekken.De verhouding lokale content/generieke content is ongeveer 30/70. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken