Forever Faster: nieuw brand platform PUMA

Forever Faster: nieuw brand platform PUMA
  • Content
  • 8 aug 2014 @ 10:12
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Storytelling

PUMA lanceert officieel zijn nieuwe brand platform, Forever Faster. De missie van PUMA om het snelste sportmerk ter wereld te zijn wordt uitgedragen met een grootschalige wereldwijde multimedia marketingcampagne, inclusief een TV commercial waarin een aantal van de beste sporters ter wereld te zien zijn.

Forever Faster geeft erkenning aan atleten die zich onderscheiden door zowel prestaties als persoonlijkheid. De ‘snelste man ter wereld’ Usain Bolt speelt in de Forever Faster TV commercial samen met voetbaliconen Mario Balotelli, Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva; golfers Rickie Fowler en Lexi Thompson en het Scuderia Ferrari Formule 1 team. De video toont deze sporters terwijl ze breken met conventies en risico’s nemen door vastberaden, moedig en vol vertrouwen te zijn en plezier te maken.

Forever Faster omarmt de sensatie om de eerste te zijn, het gevoel om de beste te zijn, en het plezier in staat te zijn om je snel aan te passen; maar het is ook een mentaliteit die verder gaat dan de grenzen van een marketingcampagne. Het betekent het snel verwerken van innovaties en trends in nieuwe producten en deze op een dynamische manier op de markt brengen. Naast een brand platform, is Forever Faster ook de mentaliteit van het bedrijf.

“Forever Faster staat voor het statement dat PUMA als merk maakt en is bedoeld om men eraan te herinneren dat we het snelste sportmerk ter wereld zijn en blijven,” aldus Adam Petrick, Global Marketing Director van PUMA. “We zijn altijd al een merk geweest dat bekend staat om het nemen van risico’s en dat gaat nooit veranderen, Forever Faster maakt dat eens te meer duidelijk.” 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken