Nieuw magazine voor Koninklijke Drukkerij Em. de Jong
- Content
- 5 aug 2014 @ 14:30
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune
- 5 aug 2014 @ 14:30
- Redactie Contentmarketing
Half juni rolde de eerste uitgave van het magazine Em. van de drukpers bij Koninklijke Drukkerij Em. De Jong, een van de grootste drukkerijen van Nederland. Het nieuwe magazine vervangt voorganger Puur. Concept en realisatie van Em. zijn in handen van Label.
Het nieuwe magazine van Koninklijke Drukkerij Em. de Jong legt een focus op retailmarketing, met name huis-aan-huisreclame en instore promotion. Het biedt klanten inhoud waar ze echt wat aan hebben: interviews met CEO’s of marketingmanagers van retailorganisaties, innovaties, adviezen van deskundigen. De uitstraling is ingetogen, maar kwalitatief en creatief.
Focus op retailsegment
Martijn Kammeijer, Commercieel Manager bij Em. de Jong: “We blijven als bedrijf koersvast met een duidelijke focus op het retailsegment. In een krimpende markt weten we hiermee groei te realiseren en kunnen we tevens onderscheidend blijven voor opdrachtgevers. Met name de huis-aan-huis folders en bijbehorende in-store communicatie houden onze persen goed gevuld. We hebben onlangs zelfs een nieuwe pers in gebruik genomen met echt unieke mogelijkheden voor de retailer. Ons nieuwe magazine heeft als voornaamste doel te informeren over dergelijke mogelijkheden, ervaringen, kennis en effectiviteit van huis-aan-huiscommunicatie, met name voor de retail. Ik verwacht dat dit met deze bladformule zeker gaat lukken.”
Technische kunde wordt ook non-verbaal duidelijk
Label is verantwoordelijk voor het concept en realisatie van het magazine Em., dat uiteraard gedrukt wordt door drukkerij Em. de Jong zelf. Willem Vierdag, directeur van Label: “Met dit magazine zet Em. de Jong zich sterker op de kaart als professionele drukkerij en partner in retailmarketing. De stans in de cover, het gebruik van diverse papiersoorten en natuurlijk de drukkwaliteit leggen ‘non-verbaal’ nadruk op de technische kunde van de drukkerij. Lezers worden inhoudelijk geïnformeerd, de diensten en producten van de drukkerij worden niet of slechts zijdelings vermeld.”
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing