Nieuwe NFF campagne brengt fans dichter bij de sterren

Nieuwe NFF campagne brengt fans dichter bij de sterren
  • Content
  • 28 aug 2014 @ 11:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintDigitaal

Van 24 september tot en met 3 oktober vindt in Utrecht een nieuwe editie van het Nederlands Film Festival plaats. De campagne bestaat uit een printcampagne, waarbij de ontmoeting tussen acteurs en hun fans centraal staan, en het online platform Filmkaraoke.nl, waarop het publiek zelf beroemde Nederlandse filmscènes kan inspreken.

Álle Nederlandse filmliefhebbers
Het Nederlands Film Festival is een plek waar verbindingen worden gelegd. Tussen filmmakers en publiek, tussen fans en acteurs, regisseurs en recensenten, maar ook tussen culturen, leeftijden en werelden. De Nederlandse film is, net als Nederland, kleurrijker dan ooit. En die diversiteit gaan we dit jaar vieren. Het Nederlands Film Festival is er immers voor álle Nederlandse filmliefhebbers.

Posters en Film Karaoke
Naast een printcampagne, waarbij de ontmoeting tussen acteurs en hun fans centraal staan, kan het publiek beroemde Nederlandse filmscènes zelf inspreken op het online platform Filmkaraoke.nl. Op de website staan een aantal scènes uit bekende Nederlandse films, die mensen kunnen ‘naspelen’ en inspreken. Hun eigen versie kunnen ze delen via social media. Tot aan het einde van het festival worden iedere week nieuwe scènes toegevoegd die mensen kunnen inspreken.Op het festival komt een speciale filmkaraoke-booth te staan, waar het publiek zich van zijn beste kant kan laten zien. De campagne wordt ondersteund door bioscoopcommercials.

De campagne is ontwikkeld door KesselsKramer.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken