Onderzoek: native advertising benchmarks
- Content
- 18 aug 2014 @ 13:59
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - OnderzoekBranded content
- 18 aug 2014 @ 13:59
- Redactie Contentmarketing
Polar, een Brits bureau dat voor uitgevers de native advertising en sponsored content verzorgt, heeft een benchmark over native advertising ontwikkeld. De benchmark is gebaseerd op een survey onder leiders van de grootste uitgevers wereldwijd over hun native ads business en op geaggregeerde data afkomstig van hun eigen native advertising platform. Ondanks het WC-eend karakter van dit onderzoek geven de infographics wel een aardig inzicht in de cijfers over native advertising.
De benchmark van Polar heeft betrekking op vijf gebieden:
- Revenue: een kijkje in de wereld van native ads
- Content: hoe content is geproduceerd en geoptimaliseerd voor efectiviteit
- User Experience: wat zijn de Frequently Asked Questions over native ads?
- Backfill: wat uitgevers nu echt denken over backfill en native
- Mobile: bewijs dat via native ads geld te verdienen valt op de mobiele manier
Bekijk de infographics. Lees meer over het onderzoek op polar.me.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing