Onderzoek: native advertising benchmarks

Onderzoek: native advertising benchmarks
  • Content
  • 18 aug 2014 @ 13:59
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnderzoekBranded content

Polar, een Brits bureau dat voor uitgevers de native advertising en sponsored content verzorgt, heeft een benchmark over native advertising ontwikkeld. De benchmark is gebaseerd op een survey onder leiders van de grootste uitgevers wereldwijd over hun native ads business en op geaggregeerde data afkomstig van hun eigen native advertising platform. Ondanks het WC-eend karakter van dit onderzoek geven de infographics wel een aardig inzicht in de cijfers over native advertising.

De benchmark van Polar heeft betrekking op vijf gebieden:

  • Revenue: een kijkje in de wereld van native ads
  • Content: hoe content is geproduceerd en geoptimaliseerd voor efectiviteit 
  • User Experience: wat zijn de Frequently Asked Questions over native ads? 
  • Backfill: wat uitgevers nu echt denken over backfill en native
  • Mobile: bewijs dat via native ads geld te verdienen valt op de mobiele manier

Bekijk de infographics. Lees meer over het onderzoek op polar.me.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken