Een 'Smörgåsbord' van Content Marketing Metrics

Een 'Smörgåsbord' van Content Marketing Metrics
  • Content
  • 18 sep 2014 @ 08:00
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • AccountabilityOnderzoek

Welke content marketing metrics moet je nu eigenlijk gebruiken om te bepalen of je de goede strategie hebt ontwikkeld? Welke metrics zijn de beste indicatoren van je succes? De weblog Econsultancy.com presenteert een zeer uitgebreid overzicht van deze metrics in een infographic die zij het 'Smörgåsbord' van Content Marketing Metrics noemen.

De metrics beslaan 40 gebieden, verdeeld over Basic Metrics, Engagement Metrics, Positioning Metrics, en KPIs.

Bron: econsultancy.com

Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken