Speech van Steve Jobs: dit is de kern van content marketing

Speech van Steve Jobs: dit is de kern van content marketing
  • Content
  • 15 sep 2014 @ 11:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Storytelling

We kennen allemaal de voorbeelden dat Steve Jobs een vlammend betoog houdt over Apple. Natuurlijk zijn die video's al oud. Toch zijn ze allerminst gedateerd. Deze kwam ik onlangs tegen. Deze speech is de introductie van de campagne van Apple over de 'Crazy Ones'. Ja, denk je nu, waarom moet ik dat nu zien? Nou, omdat dit oude filmpje gaat om de kern van contentmarketing, om wat het in ieder geval zou moeten zijn. Houd je eigen contentstrategie eens tegen het licht als je deze video hebt bekeken. Doe je het goed? Snap je de kern van contentmarketing? Of ben je toch nog teveel gefocust op je merk, je producten en diensten en op de features? Even een korte zelfreflectie kan geen kwaad.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken