3 nominaties Student Talent Award Customer Media 2014

3 nominaties Student Talent Award Customer Media 2014
  • Content
  • 16 okt 2014 @ 10:56
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsPrintDigitaal

De jury van de Student Talent Award Customer Media heeft dit jaar 10 inzendingen van studenten van 4 opleidingen beoordeeld. Deelnemende opleidingen waren Fontys Hogeschool Tilburg, Hogeschool van Amsterdam, Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en de Hogeschool Leeuwarden. Er zijn drie inzendingen genomineerd voor de Student Talent Award 2014: "Wil Weg" (Fontys Hogeschool Tilburg), "Miss V" (Hogeschool Arnhem en Nijmegen) en "NS Verbindt" (Hogeschool van Amsterdam).

De jury was onder de indruk van het hoge, gelijkmatige niveau van de inzendingen. Zaten er de afgelopen jaren nogal eens uitschieters naar boven en beneden bij, dit jaar had elke inzending voldoende kwaliteit voor een serieuze beoordeling. Het maken van een rangschikking was dan ook geen eenvoudige opgave. Na ampel beraad zijn de volgende drie inzendingen genomineerd voor de Student Talent Award 2014:

"Wil Weg" (Fontys Hogeschool Tilburg), een magazine in fictieve opdracht van Nuffic voor studenten die in het buitenland willen gaan studeren. Het tijdschrift steekt zowel journalistiek als qua vormgeving uitstekend in elkaar. Informeert over en enthousiasmeert voor een studie in andere, ook exotische landen.

"Miss V" (Hogeschool Arnhem en Nijmegen), een digitaal magazine voor (jonge) vrouwen die van voetbal houden/zelf voetballen. Sterk qua vormgeving en gevarieerd in onderwerpkeuze, waarbij de link met voetbal consequent wordt vastgehouden.

"NS Verbindt" (Hogeschool van Amsterdam), Crossmediaal concept om de binding van NS met abonnementhouders van 60 jaar en ouder te verstevigen. Platform om afspraken te maken met reisgenoten. Creatief gebruik van verschillende media.

Daarnaast wil de jury 2 eervolle vermeldingen geven aan de volgende inzenders:

"MOS Magazine" (Hogeschool van Amsterdam) vanwege de adequate aansluiting qua vormgeving en inhoud bij de doelgroep van bezoekers van de Hutspot-shop in Amsterdam.

"&Joy Magazine" (Fontys Hogeschool Tilburg) vanwege de goede journalistieke invulling van het concept over eetproblemen bij vrouwen en meisjes.

De jury bestond uit:

· Bert Brounts, R&M|Matrix (voorzitter)
· Bea Buisonjé, P&B Communicatie
· Johannes Keuning, iMediate
· Pieter-Marijn van der Velden, Het Inventief
· Francine Smink, ZB Communicatie & Media

De Student Talent Award Customer Media 2014 wordt uitgereikt tijdens de Grand Prix Content Marketing op 20 november.

Bron: grandprixcm.nl.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken