Directiewisseling bij communicatiebureau Commond

Directiewisseling bij communicatiebureau Commond
  • Content
  • 3 okt 2014 @ 15:07
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

Communicatiebureau Commond heeft een nieuwe directie, die bestaat uit John Brands en Martijn Schillemans. De directiewisseling is onderdeel van de volledige overname van het bureau door beiden en het terugtreden van oprichter Han van den Eijnden. John Brands en Martijn Schillemans zijn al geruime tijd werkzaam bij Commond als communicatieadviseur en waren lid van het managementteam. Ook waren zij als aandeelhouder verbonden. Han van den Eijnden blijft voor een aantal projecten als senior-adviseur bij Commond actief.

Commond is opgericht in 1986 als Communicatie & Onderneming. Vanaf het begin richt het full service communicatiebureau zich in de breedte op het adviseren van opdrachtgevers, in zowel de profit- als non-profitsector. Commond realiseert interne en externe communicatiemiddelen om invulling te geven aan die adviezen.

Verhalen van merken
Sinds eind 2009 presenteert het communicatiebureau zich onder de verkorte naam Commond, als bureau dat merken inhoud levert op basis van de eigen merkstrategie: ‘Content for brands’. 'Het is een juiste keuze geweest om meer en meer de nadruk te leggen op de eigen inhoud en verhalen van bedrijven en organisaties', licht Martijn Schillemans toe. 'In het communicatie- en medialandschap hebben grote verschuivingen plaatsgevonden. Niet alleen van print naar online, maar ook van betaald adverteren in de media naar het inzetten en invullen van eigen media en communicatiekanalen.' Commond heeft in een vroeg stadium op die ontwikkelingen ingespeeld.

Over Commond – Content for brands
Commond is een communicatiebureau dat inhoud levert voor merken die er toe doen. Met verhalen die raken. In woord en beeld. Online en offline. We adviseren over merk-, communicatie- en contentstrategie. We bedenken concepten voor merk- en communicatiecampagnes en middelen. We maken content voor elk intern en extern communicatiemiddel, online en offline. Commond is lid van de VPRA (Brancheorganisatie voor public relations en communicatie-adviesbureaus) en werkt voor aansprekende opdrachtgevers als de Zonnebloem, Siemens, MSD, Vereniging van Keurslagers, Unique, Amphia Ziekenhuis, Napoleon, Anta Flu en Zeelandia.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken