De Efteling start met Gouden Boekjes

De Efteling start met Gouden Boekjes
  • Content
  • 30 okt 2014 @ 10:35
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingDigitaal

De Efteling, Uitgeverij Rubinstein en het AD slaan dit najaar de handen ineen. Deze samenwerking heeft geleid tot een nieuwe collectie Gouden boekjes die zijn ondergedompeld in de sprookjeswereld van de Efteling. En het AD geeft het eerste boekje ‘Hans en Grietje’ uit deze collectie bij het AD cadeau.

De collectie bestaat uit de 12 allerbekendste Efteling-sprookjes. Deze zijn opnieuw verteld en vooral ook helemaal opnieuw geïllustreerd. De wereld van de Efteling spreekt tot de verbeelding van jong en oud, heel Nederland draagt de Gouden boekjes een warm hart toe en sprookjes zijn tijdloos.

Alle boekjes op een rij:
Deel 1 : Hans & Grietje (gratis bij het AD)
Deel 2 : De Wolf en de 7 Geitjes
Deel 3 : Roodkapje
Deel 4 : Klein Duimpje
Deel 5 : Assepoester
Deel 6 : Tafeltje Dek je, Ezeltje Strek je
Deel 7 : Doornroosje
Deel 8 : De Rode Schoentjes
Deel 9 : De Indische Waterlelies
Deel 10 : De 6 Dienaren
Deel 11 : De Nieuwe Kleren van de Keizer
Deel 12 : Vrouw Holle

Op 1 november zit het eerste boekje ‘Hans & Grietje’ gratis bij het AD. De volgende delen uit de collectie kunnen daarna verzameld en afgehaald worden voor € 4,95 per deel bij de deelnemende verkooppunten met de bon uit het AD. Ook kan de collectie via www.AD.nl/efteling in één keer besteld worden, inclusief een bijzondere ‘Hans & Grietje’ verzamelbox.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken