Louis Vuitton lanceert magazine

Louis Vuitton lanceert magazine
  • Content
  • 13 okt 2014 @ 12:08
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Het Franse luxemerk Louis Vuitton lanceert een tweejaarlijkse glossy met de titel 'The Book'. De eerste editie met Charlotte Gainsbourg op de cover verschijnt in oktober en beslaat 126 pagina's. Het is niet het eerste merk dat met een printmagazine start: Karl Lagerfeld startte onlangs 'The Karl Daily'.

The Book zal niet in de winkels te verkrijgen zijn, maar wordt naar een selecte groep van klanten gestuurd. Het magazine verschijnt in 11 talen.

Bron: wwd.com
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken