Nominatie voor Monuta's wietroostmij.nl in VS

Nominatie voor Monuta's wietroostmij.nl in VS
  • Content
  • 24 okt 2014 @ 10:55
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Het online platform wietroostmij.nl, dat Head Office NL voor uitvaartverzorger en -verzekeraar Monuta heeft ontwikkeld, is in New York genomineerd voor een Pearl Award.

Wietroostmij.nl
Het platform wietroostmij.nl maakt onderdeel uit van het Wie Troost Mij programma van Monuta. Naast het platform omvat dit ook het doeboek Wie Troost Mij en een Facebook pagina. Het platform biedt informatie rondom rouwverwerking en verlies en is daarnaast een ontmoetingsplaats voor nabestaanden. Het is een plek waar men elkaar vindt voor steun en een luisterend oor, zijn verhaal kan delen en waar de nagedachtenis aan dierbaren blijft leven via een virtuele Sterrenhemel.

Wie Troost Mij is opgezet op een laagdrempelige manier en vanuit de gedachte dat iedereen die een dierbare is verloren een plek moet hebben om zijn of haar verhaal te delen en een dierbare te herinneren. Zo draagt Monuta haar pay off ‘De steun bij iedere uitvaart’ in letterlijke zin uit. 

Custom Content Council
De Pearl Awards zijn een initiatief van de Custom Content Council (CCC) in New York. De CCC is in de VS de belangrijkste brancheorganisatie op het gebied van branded content en content marketing. Jaarlijks reikt deze organisatie awards in diverse categorieën uit aan bureaus die, samen met hun klanten, excelleren op het gebied van custom content. Wietrootstmij.nl is genomineerd in de categorie Digital / Best Microsite. De winnaars worden op dinsdag 11 november in New York bekend gemaakt.

Klik hier [pdf] voor overzicht van alle genomineerden.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken