Recordaantal inzendingen voor Grand Prix Content Marketing

Recordaantal inzendingen voor Grand Prix Content Marketing
  • Content
  • 16 okt 2014 @ 11:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

De strijd om de Grand Prix Content Marketing 2014 te winnen is hevig dit jaar. Ruim 40 bureaus uit België en Nederland hebben samen 173 cases ingezonden. Dit is een recordaantal inzendingen. Op dit moment buigen de jury's zich over de cases en de jurybijeenkomsten vinden plaats in week 44. Op 7 november worden de nominaties bekend gemaakt.

Recordaantal inzendingen

Dit jaar kon je inzenden voor de categorieen B2B, B2C, B2E en charity. Tevens kon je inzenden voor de deelbekroningen op het gebied van videomarketing, online, print en overig.

De uitreiking van de awards vindt plaats op donderdag 20 november, na afloop van het Customer Media Congres met dit jaar als thema 'organizing the content business'. Bestel je kaarten hier.

Grand prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste content marketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit deelbekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden.

De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De beste strategieën belonen we met een gouden, zilveren en bronzen award. De uitgangspunten voor de Awards zijn zeer overzichtelijk: het gaat volledig om de content zelf en het effect ervan.

Deelbekroningen zijn er op specifieke terreinen. Hier onderscheiden we onder meer contentproducties op het gebied van videomarketing, online en print. De uitgangspunten voor de deelbekroningen liggen vooral op de kwaliteit van de content en de toepassing ervan in het gekozen kanaal.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken