[GPCM14 Winnaars] FHV BBDO

[GPCM14 Winnaars] FHV BBDO
  • Content
  • 3 dec 2014 @ 09:45
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

De Grand Prix Content Marketing 2014 was feest, zo ook voor FHV BBDO. Zij sleepten twee prijzen in de wacht: de zilveren award in de categorie Business to Consumer en ze ontvingen een bekroning voor Beste Vernieuwing met #morecrapfromtheweb in de categorie Overige bekroningen. MarketingTribune sprak ook even met deze winnaars.

Gefeliciteerd met jullie prijzen! Een eerste reactie?
'Steeds meer klanten leggen ook hun contentvraagstuk neer bij FHV BBDO. Het is één van de snelst groeiende disciplines binnen ons bureau. We hebben daarom dit jaar voor het eerst ingestuurd voor de Grand Prix Content Marketing. En zijn trots dat we een Zilveren Award én een bekroning voor Beste Vernieuwing hebben binnengesleept voor Hi!'

Hoe vond u het commentaar van de jury?
'We hebben met de campagne #morecrap from the web oprecht geprobeerd om voor Hi content te maken die de doelgroep omarmt. Blij dat de jury dit herkende en erkende.

Met welke prijs bent u het meest blij en wat betekent het winnen van deze prijzen voor jullie?
'De prijs voor Beste Vernieuwing is een mooi compliment en sluit goed aan bij de ambities van ons bureau.'

Welke prijs of award zou u nog eens willen winnen?
'Cannes blijft wat ons betreft de meting met de wereld; dat is toch het mooiste podium. Afgelopen jaar wonnen we er een Grand Prix voor G-Star, dat was een mooi moment. Verder zijn we blij als er direct meetbare erkenning is van de doelgroep: dat kan een nummer één notering zijn in de App Store, een Effie maar ook de Gouden Loeki.'

Prijzen
Hieronder een kort overzicht van de gewonnen prijzen door FHV BBDO met daarbij het volledige jurycommentaar.
• Awards Business to Consumer
Zilver (#morecrapfromtheweb)
Het juryoordeel: Dit is content die de doelgroep leuk vindt – in plaats van content waarvan makers dénken dat het leuk is voor de doelgroep.
Bureau:FHV BBDO
Opdrachtgever: Hi

• Overige bekroningen: Beste Vernieuwing (#morecrapfromtheweb)
Het juryoordeel: Effectief gebruik van content in een campagne. Heel goed gescript en uitgevoerd. Knap crossmediaal ingezet met groot versterkend effect.
Bureau: FHV BBDO
Opdrachtgever: Hi

Wilt u het overzicht van alle uitgereikte prijzen, de winnaars en de gemaakte foto's nog eens op uw gemak doorlezen en bekijken? Ga dan naar www.grandprixcm.nl.

Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken