Lekker Makkelijk.nl ondersteunt winkels Van Tol

Lekker Makkelijk.nl ondersteunt winkels Van Tol
  • Content
  • 25 nov 2014 @ 11:48
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintInspiratieDigitaal

De website Lekkermakkelijk.nl is vernieuwd. De uitstraling en de vorm zijn helemaal in de stijl van het Lekker Makkelijk magazine gegoten. In een moderne opzet biedt de website veel informatie over producten en over de aangesloten winkels in de buurt. Daarnaast is er een database met de recepten uit vele jaren Lekker Makkelijk magazine.

Lekker Makkelijk is het consumentenmagazine van de formules van Van Tol Retail. Voor detaillisten en consumenten is het blad al jaren een medium vol recepten, tips en ideeën voor lekker makkelijk genieten en leven. De vernieuwde website sluit hierop aan, in een wederzijdse versterking met het blad. De basis voor het magazine is de sociale en maatschappelijk functie van de buurtwinkel en rijdende winkel. Hier doen de buurtbewoners de dagelijkse boodschappen, maar ze waarderen ook het sociaal contact met de ondernemer, zijn medewerkers en dorpsgenoten.

Sociale functie
De nieuwe website heeft dezelfde sociale functie als de winkels: een omgeving waar klanten van buurtverzorgende ondernemers elkaar kunnen treffen. Daarom biedt de site ook ruimte voor foto’s van klanten, portretten van ondernemers, nieuws uit de buurt en items over evenementen en activiteiten in de omgeving, en is er de mogelijkheid om door te linken naar Facebook, Pinterest en Twitter. De winkels van Troefmarkt worden momenteel omgebouwd naar de nieuwe formule Lekker Makkelijk.nl, het winkelconcept dat eveneens aansluit op het Lekker Makkelijk-magazine. Van Tol Retail is onder meer het bedrijf achter de winkelformules Dagwinkel, Recra, Springer en LekkerMakkelijk.nl.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken