[BCE] Spreker Irene ten Dam aan het woord

[BCE] Spreker Irene ten Dam aan het woord
  • Content
  • 27 jan 2015 @ 00:05
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded contentEvenement

Irene is sinds 2001 werkzaam in de mediabranche met functies op het gebied van crossmedia en sales management, en heeft zodoende ervaring opgedaan aan de commerciële kant van media. Haar ervaring gaat van verantwoordelijkheid voor eigen omzet als key accountmanager tot het opstarten, coachen en aansturen van sales teams. Bij Sanoma heeft Irene de afdeling crossmedia/marketing partnerships opgezet en vormgegeven met aantoonbare resultaten.Ze heeft gewerkt voor verschillende mediumtypen en ruime ervaring opgedaan m.b.t. de versterkende werking tussen verschillende mediumtypen.

Ten Dam heeft gewerkt bij en opdrachten gedaan voor onder andere Sanoma, Microsoft, RTL en Mood for Magazines. In april 2013 is ze gestart bij de Persgroep, als interim manager voor het uitbouwen van MediaLab, de creatieve unit van de Persgroep. Sinds begin 2014 is Irene Sales Director bij de Persgroep, voor key accounts, digital sales en mediabureaus

Waar gaat u op letten tijdens BCE?
‘Bij het opzetten van een Branded Content-samenwerking is het niet altijd vanzelfsprekend dat beide partijen goed bij elkaar passen. Toch moet je dan op zoek naar de match en de samenwerking zo opzetten dat beide partijen er sterker van worden en de samenwerking logisch aanvoelt. Bovendien moet dat op zo’n manier gebeuren dat hierbij de aandacht van de consument gegrepen wordt en dat deze in beweging komt. Hier is creativiteit voor nodig.
Ik ga er op letten of in de voorbeelden die we zien of beide partijen versterkt worden, er voldoende creativiteit is gebruikt, het een echte samenwerking is en of beide partijen (ook) een operationele bijdrage vervullen. Ook bekijk ik hierbij of er gebruikt wordt gemaakt van alle beschikbare communicatiemiddelen.’

Waarom moeten mensen naar dit event komen?
‘Om de aandacht van de consument te vangen en om ze in beweging te krijgen moet je ze in het hart raken. Daarvoor is steeds meer nodig. Dit congres laat de nieuwste visie, nieuwste ideeën en ontwikkelingen zien op het terrein van branded content. Als je geïnspireerd wil raken op het terrein van branded content en wat dit voor jou kan betekenen, zowel vanuit adverteerder als vanuit exploitant, dan moet je aanwezig zijn op deze dag.’

Wat mogen mensen zeker niet missen?
‘De pitch voor branded content ontwikkelingen. In 2014 was dit ook een zeer inspirerend en interactief onderdeel. De dag is een mooie combinatie van netwerken en inspiratie. Kortom, de hele dag van de partij zijn en vooraf goed kijken welke sessies je wilt bijwonen.’

Wanneer is deze dag voor mij geslaagd?
‘Wanneer ik geïnspireerd ben geraakt door voorbeelden van nieuwe, verrassende, innovatieve samenwerkingen en wanneer ik leuke en inspirerende gesprekken heb gevoerd met branchegenoten en adverteerders.’

Welke sessies gaat u zelf bezoeken?
‘Ik ga de key notes bezoeken, maar ook de pitch voor branded content ontwikkeling en verschillende sessies. Welke? Nog niet alle sessies zijn wat betreft inhoud bekend, dus dit zal ik bepalen zodra dit bekend is.’

Event informatie
Datum: 29 januari 2015
Locatie: DeFabrique, Utrecht
Prijs: Normaal: € 395,- ; korting: € 295,-
Korting voor: MarketingTribune abonnees en bezoekers voorgaande edities
Aanmelden? Ga dan naar http://brandedcontentevent.nl/aanmelden.

Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken