[GPCM14 Winnaars] Yune

[GPCM14 Winnaars] Yune
  • Content
  • 5 dec 2014 @ 10:57
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Awards

De Grand Prix Content Marketing 2014 eind november was een geslaagde editie met vele winnaars. Zo ook Yune. Zij ontvingen de bekroningen in de categorie Videomarketing voor Beste Video en Beste Videoserie. In de categorie Overige werden ze bekroond voor Beste Inhoud. Genoeg om blij van te worden en ze te spreken. MarketingTribune stelde een aantal vragen aan deze winnaars.

Hoe vond u het commentaar van de jury?
'Vleiend, en wel terecht denk ik. De jury maakt op mij een degelijke indruk. Niet omdat wij veel gewonnen hebben maar vanwege een degelijke onderbouwing en omdat ik constateer dat ze (terecht) kritisch hebben gehandeld. Niet alle categorieën zijn in de prijzen gevallen: daar hebben ze dus gekozen voor kwaliteit boven het uitreiken van een prijs, aldus Robert Doggers, strategy director bij Yune.'

Met welke prijs bent u het meest blij en wat betekent het winnen van deze prijzen voor jullie?
'Met de prijs voor beste Inhoud, uiteraard. Die categorie overstijgt de andere categorieën en is eigenlijk de belangrijkste. Feitelijk zegt de jury daarmee dat Yune inhoudelijk het beste werk heeft gemaakt van alle inzendingen die er over alle categorieën waren. Beter kan niet!'

Welke prijs of award zou u nog eens willen willen?

'Oscar voor de Beste Online documentaire. Je moet wel ambitieus blijven :-) '

Wat zijn de plannen voor 2015?
'Vol blijven inzetten op creatie en innovatie. In de media, maar zeker ook binnen het vakgebied content marketing, geloven wij dat creativiteit altijd de doorslag geeft. Of het nu gaat om een tweet, een viral, een dagelijkse blogpost of white paper: je moet telkens de creatieve geest hebben om steeds maar weer unieke en relevante content te maken. Yune zet daar vol op in met de keuze van de mensen die bij ons werken. Dat gaat uitbetalen. Voor Yune, maar belangrijker: voor onze klanten.'

Prijzen

Hieronder staat de lijst met de door Yune gewonnen prijzen. Aangevuld met het commentaar dat de jury gaf en de naam van de opdrachtgever.

Videomarketing Beste Video (Stabilo WK Viral)
Het juryoordeel: Een hit in heel Nederland en daarbuiten. Door een zeer creatieve aanpak, prachtig en snel uitgewerkt. Hoge product value. Chapeau!
Bureau: Yune
Opdrachtgever: Stabilo Nederland

Beste Videoserie (Stabilo Stripe Up Your Life)
Het juryoordeel: Knap gevonden en uitgewerkt. 'Ouderwets' product in moderne jas. Verrassend goed, origineel gemaakt. Super effectief, groot bereik.
Bureau: Yune, i.s.m. Social 1nfluencers
Opdrachtgever: Stabilo Nederland

Overige Beste Inhoud (Stabilo WK Viral)
Het juryoordeel: Miljoenen views zeggen alles over de inhoud. Slim gemaakt met weinig budget en middelen. Blinkt uit door eenvoud. Briljante timing.
Bureau: Yune
Opdrachtgever: Stabilo Nederland

Wilt u het overzicht van alle uitgereikte prijzen, de winnaars en de gemaakte foto's nog eens op uw gemak doorlezen en bekijken? Ga dan naar www.grandprixcm.nl.

Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken