Beste Nieuwe Boeken uit 2014

Beste Nieuwe Boeken uit 2014
  • Content
  • 22 dec 2014 @ 16:50
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Print

Voor het derde jaar op rij is het een geweldige tijd voor nieuwe boeken die een verschil maken voor entrepreneurs en marketeers die op zoek zijn naar manieren om hun contentmarketing skills te verbeteren. Evenals in voorgaande jaren blijft het bereik van boeken uitbreiden met titels waarin 'content marketing' staat. Het succes van content marketing gaat vaak over onderwerpen zoals beheer, verkoop, schrijven en visueel denken.

Het Content Marketing Institute heeft een overzicht voor u gemaakt van de beste nieuwe boeken die zijn uitgegeven in 2014 met daarin bekende en favoriete, maar ook verschillende nieuwe auteurs die hun stem laten horen en hun visie op content marketing delen. 

  1. The Language of Content Strategy (Abel, Scott and Bailie, Rahel Anne) 
  2. Everybody Writes: The Go-to Guide to Writing Ridiculously Good Content (Handley, Ann) 
  3. Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want (Osterwalder, Alex, et al.)
  4. The Marketing Performance Blueprint: Struggles and Technologies to Build and Measure Your Business Success (Roetzer, Paul)
  5. The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business (Scott, David Meerman)
  6. Launch: An Internet Millionaire’s Secret Formula to Sell Anything Online, Build a Business You Love, and Live the Life of Your Dreams (Walker, Jeff)

De uitgebreide recensies van alle boeken die is geschreven door Roger C. Parker kunt hier vinden. 

Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken