LVB Networks ontwikkelt content platform Athlon
- Content
- 4 dec 2014 @ 12:46
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - JournalistiekBranded content
- 4 dec 2014 @ 12:46
- Redactie Contentmarketing
Mobiliteitsaanbieder Athlon en contentmarketingbureau LVB Networks lanceren Mobility Reporter, een online kennis- en inspiratieplatform voor mobiliteitsbeslissers. Op mobilityreporter.nl vinden wagenparkbeheerders, CFO’s en HR-managers praktische tips voor hun dagelijkse werkzaamheden, de laatste mobiliteitstrends en vaknieuws uit binnen- en buitenland. Het inspiratie- en kennisplatform wordt ontwikkeld door LVB Networks.
Folkert Ruiter, marketing manager bij Athlon: ‘Mobility Reporter is een kennis- en informatieplatform voor alle mobiliteitsbeslissers, zoals fleetmanagers en HR-professionals. Met dit platform willen we hen nu en in de toekomst inspireren om de juiste mobiliteitskeuzes te maken. Dit doen we onder meer door aansprekende voorbeelden op het gebied van mobiliteit te laten zien. En de belangrijkste ontwikkelingen uit binnen- en buitenland te volgen. Daarmee helpen én inspireren we fleetmanagers en andere mobiliteitsbeslissers bij hun dagelijkse werkzaamheden.’ Naast het online platform wordt de content gedistribueerd via een e-mailnieuwsbrief en sociale media.
Contentcreatie
Contentmarketingbureau LVB Networks tekent voor het concept van Mobility Reporter en is verantwoordelijk voor de technische ontwikkeling, contentcreatie en hoofdredactie. Jean-Paul Absil, partner bij LVB Networks: ‘In een markt met veel generieke diensten kiest Athlon er bewust voor om zich te onderscheiden in haar communicatie, door klanten en prospects écht te helpen en te inspireren. Mobility Reporter gaat niet over Athlon, maar over de leefwereld van haar klanten. Een financieel directeur die niet dagelijks bezig is met leasauto’s of OV-abonnementen, kijkt graag in de keuken bij organisaties met soortgelijke uitdagingen. Mobility Reporter voorziet daarin.’ LVB Networks werkt onder andere voor HEMA, Bol.com, Sligro, Intratuin, Pink Roccade, Securitas en Obvion.
Over Athlon
Athlon is met meer dan 110.000 auto’s en ruim 500 medewerkers naar eigen zeggen marktleider op het gebied van autoleasing in Nederland. Naast vijf vestigingen in Nederland heeft Athlon negen vestigingen in Europa. Athlon is sinds 2006 onderdeel van DLL, een 100 procent dochter van de Rabobank Groep.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- mobilityreporter.nl
- mobiliteitsbeslissers
- content
- online platform
- Athlon
- journalistiek
- LVB Networks
- inspiratie
- fleetmanagers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing