[Winnaars GPCM14] Head Office NL
- Content
- 8 dec 2014 @ 05:00
- Link
-
Lisette Gerbrands
Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - Awards
- 8 dec 2014 @ 05:00
- Lisette Gerbrands
De Grand Prix Content Marketing 2014 eind november was een geslaagde editie met vele winnaars. Zo ook Head Office NL. Zij namen de bronzen award in de categorie Business to Consumer en een bekroning in de categorie Bekroningen Print in ontvangst. Prijzen om blij van te worden en een goede reden voor MarketingTribune om deze winnaars te spreken.
Gefeliciteerd met jullie prijzen. Een eerste reactie op de deelbekroning voor beste cover van het jaar?
'Als mede-initiatiefnemer en uitvoerder van Zienrs, hét nieuwe collectief van de beste optiekbedrijven van Nederland, zijn wij altijd op zoek naar kwaliteit en partners die ons begrijpen. Toen wij in gesprek raakten met Head Office NL was direct duidelijk dat zij zich goed konden verplaatsen in onze communicatie-uitdagingen. Wij waren en zijn hierover zeer tevreden, zeker ook omdat wij weten hoe ambitieus de missie van Zienrs is. Head Office NL kreeg de vrije hand en heeft deze optimaal ingevuld. Het magazine waarvan de tweede editie gepersonaliseerd is, is daar het tastbare bewijs van. En mede daarom zij wij blij en enorm trots dat onze samenwerking beloond is met deze Grand Prix', aldus Zienrs Beheer.
En wat was de reactie op de prijs voor de Beste Cover in de categorie Bekroningen Printen?
'De Bronzen Award is voor het platform hockey.nl als nieuwkomer in de wereld van contentmarketing een prachtige beloning. De opdracht van de hockeybond KNHB om de thema's van het WK in Den Haag met de fans te delen was een mooie opdracht die HeadOffice Sport met enthousiasme, creativiteit en hard werken succesvol heeft uitgevoerd. Dit is een voorbeeldcase voor andere sportbonden', aldus de hockeybond KNHB.
Prijzen
Hieronder staat de lijst met de door Head Office NL gewonnen prijzen. Aangevuld met het commentaar dat de jury gaf en de naam van de opdrachtgever.
• Awards Business to Consumer
Brons (Let's celebrate hockey)
Het juryoordeel: Zit goed in elkaar ondanks bescheiden middelen. Manier waarop het is uitgegeven is knap gedaan. Slim gebruik van content.
Bureau: Head Office NL
Opdrachtgever: KNHB
Bekroningen
• Bekroningen Print:
Beste Cover (Zienrs)
Het juryoordeel: 'What you see is what you get'. Je weet meteen waar dit blad over gaat. Buitengewoon effectief – en een zeer consistente coverlijn.
Bureau: Head Office NL
Opdrachtgever: Dealer for Dealer
Wilt u het overzicht van alle uitgereikte prijzen, de winnaars en de gemaakte foto's nog eens op uw gemak doorlezen en bekijken? Ga dan naar www.grandprixcm.nl.
-
Lisette Gerbrands
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing