General Manager Microsoft Advertising spreker BCE
- Content
- 19 jan 2015 @ 10:46
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - EvenementBranded content
- 19 jan 2015 @ 10:46
- Redactie Contentmarketing
Scott Ferris is als spreker te gast bij het Branded Content Event in Utrecht op 29 januari 2015. Ferris is General Manager Product Marketing US bij Microsoft Advertising, het op één na grootste digitale mediaplatform in Nederland, dat maandelijks bijna elf miljoen Nederlanders bereikt. In Utrecht deelt hij zijn visie over hoe adverteerders via verschillende beeldschermen de consument kunnen bereiken.
De consument bepaalt zelf waar en wanneer hij of zij informatie tot zich neemt. ’s Ochtends in bed met een smartphone de eerste mails lezen, bij het ontbijt op de tablet de verkeersinformatie checken, op kantoor vanachter de pc het laatste nieuws doornemen en ’s avonds op de bank met multiple screens tv kijken. Scott belicht hoe merken zeer doelgroepgericht prachtige, interactieve content kunnen creëren met bestaande video’s voor verschillende schermgroottes.
Het Branded Content Event vindt plaats op 29 januari 2015 in De Fabrique in Utrecht. Het evenement biedt verschillende workshops en sessies met verschillende sprekers over de laatste ontwikkelingen op het gebied van branded content. Dit jaar wordt nadrukkelijk ingegaan op de wisselwerking tussen branded content, storytelling en contentmarketing.
De sessie met Scott Ferris begint om 12.10 uur en duurt veertig minuten. Deelnemers leren onder andere hoe ze bestaand videomateriaal door middel van co-creatie van interactieve content relevant kunnen maken om doelgericht via verschillende schermen de consument te bereiken.
Aanmelden voor dit evenement kan via brandedcontentevent.nl. Meer informatie over de mogelijkheden die Microsoft biedt om merken met doelgroepen te verbinden, is te vinden op advertising.microsoft.com.
Over Microsoft Advertising
Bij Microsoft Advertising hebben we niet alleen verstand van het bestaande digitale landschap. Als een van de toonaangevende technologiebedrijven in de wereld zijn we constant bezig met innovatie om digitaal adverteren nog eenvoudiger te maken, zodat merken op de meest creatieve, boeiende en efficiënte manier hun doelstellingen kunnen bereiken voor verschillende doelgroepen, kanalen en schermen. Samen met u willen we een bijdrage leveren aan slimmere en waardevollere interacties met uw klanten. Door gebruik te maken van onze technologie en data, kunnen we relevante ervaringen bieden, die door de betrokkenen worden gewaardeerd en waardoor de band met het merk wordt versterkt.
Microsoft Advertising laat merken contact maken met hun klanten via allerlei soorten schermen en apparaten. Onze producten en services omvatten onder andere het adverteren op Skype, Outlook.com, Xbox, MSN en Bing. Microsoft Advertising biedt aan adverteerders en bureaus een doelgroep van circa elf miljoen unieke gebruikers per maand in Nederland.
Event informatie
Datum: 29 januari 2015
Locatie: DeFabrique, Utrecht
Prijs : Normaal: € 395,- ; korting: € 295,-
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing