Hampshire Hotels lanceert jaarmagazine
- Content
- 21 jan 2015 @ 14:17
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - JournalistiekBranded contentPrint
- 21 jan 2015 @ 14:17
- Redactie Contentmarketing
Hotelonderneming Hampshire Hospitality lanceert haar eerste jaarmagazine. Het magazine heet Check-in en ligt op elke hotelkamer van alle Hampshire Hotels. Doel is het inspireren van hotelgasten. Verschillende visuele reportages met beelden zijn in het magazine terug te vinden, bijvoorbeeld over het ontbijt, high tea of de mooiste historische locaties. Achtergrondartikelen over fietsen op de Veluwe of uitwaaien aan de kust geven de gast een ‘reason to travel’ of de nodige tips voor een volgend weekendje weg.
Het magazine is opgezet volgens thema’s die de verschillende Hampshire hotels kenmerken en categoriseren. Onder andere het thema fietsen, golf, wellness, zakelijk en eten komen aan bod. Maar ook cityguides van Den Haag, Groningen, Amsterdam, Eindhoven en Antwerpen met tips en ‘hidden treasures’. Zo meldt het persbericht.
Samenwerking G+J Custom Content
Check-in is een uitgave van Hampshire Hotels in samenwerking met G+J Custom Content, die het concept en de realisatie verzorgde. Petra Schuttel, managing director G+J Custom Content: ‘We zijn trots dat we dit concept samen met Hampshire Hotels mochten ontwikkelen en dat we dit mooie merk nu in ons portfolio hebben.’ G+J Custom Content is onderdeel van G+J Media C.V. G+J Media is een house of content dat in Nederland een reputatie heeft opgebouwd met National Geographic Magazine, National Geographic Traveler, Quest, Vogue, JAN en Glamour.
American Hotel Amsterdam
Hampshire heeft hotels in Nederland, België en westelijk Duitsland in de categorieën drie, vier en vijf sterren. Hotels met zwembad, wellness- of golffaciliteiten en hotels met bijzondere restaurantconcepten. Iconische hotels zoals het statige Amsterdam American Hotel en The Manor Hotel behoren tot Hampshire Hospitality net als het Designhotel Maastricht, Hotel Corona en Fitland Leiden. Hampshire voert ook het merk Brasserie FLO.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing