Customer Passion Award gaat naar Starbucks

Customer Passion Award gaat naar Starbucks
  • Content
  • 5 feb 2015 @ 10:44
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsKlant

Starbucks Coffee Netherlands heeft de “Customer Passion Award 2015” gewonnen. Tijdens het customer value event “Share the Passion” van de Marketing Strategie Tafel in de Koninklijke Industrieele Groote Club (Kon. IGC) op do. 22 januari jl. hebben Jeroen Bol, operations specialist Nederland en Anne Schippers operations manager van Starbucks Coffee Netherlands, de prijs in ontvangst genomen. De twee andere genomineerde bedrijven waren Rituals Nederland en Samsung Benelux.

Na vijf jaar Customer Passion Award heeft de organisatie dit jaar de vakjury ‘vernieuwd’. De deelnemers waren Prof. Dr. Fred van Raaij, hoogleraar Economic Psychology Tilburg University; Drs. Pieter Paul Verheggen, directeur Motivaction Research & Strategy en Mr. Jacqueline Zuidweg, directeur Zuidweg & Partners en zakenvrouw van het jaar 2012.

Klantwaarde
De award werd uitgereikt door Richard R. van Nieuwenhoven Helbach, directeur van de Customer Passion Company. In het persbericht zegt hij: ‘Wij hebben deze award ter beschikking gesteld om bedrijven en organisaties te stimuleren om hun klantwaarde, klantgedrevenheid en passie voor de klant tot grote hoogte te ontwikkelen. Starbucks Nederland kan samen met de winnaars van de vorige jaren, Schiphol Group, KLM Ned., Philips Consumer Lifestyle, Coolblue en Sandton Hotels als voorbeeld dienen voor alle bedrijven, organisaties en instellingen om hun klantgerichtheid en klantgedrevenheid verder te versterken en volgend jaar mee te dingen naar deze Award.’

Reactie Starbucks
Jeroen Bol: ‘De enige reden waarom Starbucks elke dag de deuren openzet is voor onze gasten. We zijn een plek waar iedereen zich thuis mag voelen. Of dit nu met koffie, thee, warme chocolademelk of een lekkere lunch is, het is bij ons allemaal mogelijk. We zijn dan ook ongelooflijk trots met het winnen van de Customer Passion Award 2015 en het geeft ons nog meer energie om het elke dag weer een stukje beter te doen. Niet alleen voor onze gasten, maar ook voor onze barista’s en de koffieboeren waar we mee werken.’ Starbucks heeft in Nederland 51 filialen.

Redactie Food en Retail

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken