Edward Touw content creator bij LVT Group

Edward Touw content creator bij LVT Group
  • Content
  • 18 feb 2015 @ 11:04
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Contentbureau.nl, het contentlabel van de LVT Group, stelt Edward Touw (32) aan als Content Creator. Met hem breidt het team uit van vijf naar zes fulltime content professionals. Het bureau komt met deze uitbreiding tegemoet aan de toenemende vraag naar contentmarketing.

Sinds november 2013 is Contentbureau.nl een zelfstandig label binnen de LVT Group. Bedrijven als Fox-IT, Oracle, Runnersworld, The North Face en Louwman & Parqui maken inmiddels gebruik van de diensten van het contentmarketingbureau. Zo meldt het persbericht.

Copernica
Touw komt van marketingsoftwarebedrijf Copernica, waar hij ruim tweeënhalfjaar de functie van content- en pr-manager bekleedde. Daarvoor werkte hij ruim vijf jaar bij Monsterboard als contentproducer en webredacteur. Als ‘internetter van het eerste uur’ heeft hij ruime ervaring opgedaan in het produceren van internetcontent, het opzetten en onderhouden van websites en het schrijven van pr- en seo-teksten.

Contentmarketing als groeimarkt
‘De vraag naar content met inhoud groeit zienderogen. Organisaties zijn op zoek naar een partner met professionals die snappen waar ze over schrijven. Zo genereer je goed vindbare content die aansluit op de behoefte van de klant. Edward past goed in ons team en vult ons dienstenspectrum perfect aan. Hij kan onze klantbeloften waarmaken voor zowel b-to-c- als b-to-b-bedrijven’, zegt Els Lissenberg, Team Leader en Senior Content Creator bij Contentbureau.nl.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken