Sheila de Vries op Facebook met relaxstoel

Sheila de Vries op Facebook met relaxstoel
  • Content
  • 16 feb 2015 @ 11:48
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

Twee weken geleden is de Sheila de Vries Collectie geïntroduceerd door Prominent. Ter promotie van deze collectie geeft Prominent op Facebook een relaxstoel uit de collectie weg ter waarde 2.180 euro. Crowdmedia mocht de Facebookcampagne hiervoor verrichten.

Directeur van Crowdmedia, Yasser Dehnavi: ‘Uit onze gezamenlijke data weten wij dat de doelgroep veel plaatjes en video’s deelt, wij zijn vanuit data tot het concept gekomen. Op Facebook is deze doelgroep 1,2 miljoen mensen groot. Dit wordt nog behoorlijk onderschat door veel organisaties, gelukkig niet door Prominent.’ Content marketeer bij Prominent Hanneke Schalk is blij met de ingeslagen weg: ‘Naast ons sterke offline propositie zijn wij hiermee een nieuwe weg ingeslagen om onze doelgroep ook op Facebook beter te bedienen en te vinden.’ Zo meldt het persbericht.

Activatie
Naast de massa-mediale campagne van Prominent ter introductie van de Sheila de Vries actie mocht Crowdmedia de activatie voor deze campagne neer zetten. Het doel van deze campagne is om op Facebook de vrouwen in de leeftijdscategorie 50+ te activeren om een vriend(in) te nomineren. De campagne startte 13 februari en eindigt op 28 februari.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken