Wehkamp brengt winkelbeleving naar hoger niveau met nieuw contentplatform

Wehkamp brengt winkelbeleving naar hoger niveau met nieuw contentplatform
  • Content
  • 3 feb 2015 @ 16:58
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalWeb

Wehkamp lanceert een nieuw, dynamisch redactioneel platform, waar relevante content optimaal wordt geïntegreerd in het online winkelproces. Inspirerende oplossingen, redactionele video’s en de favoriete items van de redactie vormen de basis. Het grootste online warenhuis van Nederland kan op deze manier nog sneller inspelen op klantbehoeftes en klanten helpen om keuzes te maken. Het redactionele platform is de verzamelplek voor alle inspirerende content, maar biedt ook de mogelijkheid om op iedere andere relevante plek binnen het online warenhuis content toe te voegen. Met de lancering van het nieuwe platform verdwijnt het huidige e-magazine van Wehkamp.

Het voormalige e-magazine, met traditionele, bladerbare pagina’s verscheen één keer per maand. Het nieuwe platform stelt de redactie in staat om op elk gewenst moment de content te vernieuwen. Puck Landewé, Teamleider Redactie: 'Met het nieuwe platform kunnen we bij productcategorieën direct relevante artikelen of video’s tonen met tips, oplossingen en de laatste trends. Zo kunnen we heel snel inspelen op klantenbehoeftes en de actualiteit. Door scherpe voorselecties te maken, helpen we onze klanten keuzes te maken, ongeacht hun smaak, budget of stijl.'

Alle teksten, afbeeldingen en video’s voor het nieuwe content platform worden door wehkamp zelf geproduceerd. Het vijfkoppige redactieteam maakt hierbij gebruik van de foto- en videostudio’s van wehkamp.


Over wehkamp
Wehkamp, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 128 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken