Reisorganisatie sprsme me opent pop-up store

Reisorganisatie sprsme me opent pop-up store
  • Content
  • 13 mrt 2015 @ 15:51
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

De mooiste reiservaringen doe je op als je geen verwachtingen hebt! Srprs.me opende op 12 maart 2015 een pop-up store in de Store for Brands op Schiphol Plaza. Hier kunnen avonturiers de mindset 'You go wherever you’re meant to go' van blind break reisorganisatie srprs.me ervaren. In de srprs.store kun je onder andere blind break trips met vertrek binnen 4 uur winnen.

Vertrekkende reizigers onthullen hun bestemming onder het genot van een glaasje bubbels en voorbijkomende avonturiers wisselen er ervaringen uit. De pop-up store van srprs.me is van 8:00 uur tot 22:00 uur geopend en staat er tot en met 25 maart. Je vindt de srprs.store in de Store for Brands schuin tegenover Victoria’s Secret en naast The Body Shop op Schiphol Plaza.

Store for Brands
'In de pop-up store van Store for Brands verwelkomen we onze avonturiers, maar prikkelen we ook andere reizigers met ons concept. We willen veel nieuwe mensen leren kennen en ze in de srprs.store laten ervaren hoe het is om met srprs.me op reis te gaan. Met een pop-up store in de Store for Brands op Schiphol kunnen we met de klanten kennismaken en het concept onder de aandacht brengen. Zo is de store aangekleed met grote videoschermen, waar filmpjes te zien zijn van reizigers en zullen srprs.me reizigers te spotten zijn, die ter plekke ontdekken wat hun vakantiebestemming is. Stap uit je comfortzone en laat je verrassen!', aldus Raymond Klompsma van srprs.me.

Volg je hart in plaats van je reisgids
Srprs.me bestaat sinds 2014 en is een blind break reisorganisatie die pas op het vliegveld vertelt waar je naartoe gaat. Het is tijd om je eigen herinneringen te maken en je hart te volgen in plaats van een reisgids. Dit vergt lef en openstaan voor het onbekende. Het uitgangspunt is de hele wereld. srprs.me boekt niet per se de meest gekke plaatsen, de verrassing is het concept. srprs.me weet dat je de mooiste dingen meemaakt als je geen verwachtingen hebt. Barcelona, Londen of Parijs boeken ze sowieso niet. Er zijn blind breaks in de thema’s Citytrip, Adventure en Sunsation. Op de site kies je een budget, een thema en vul je in waar je absoluut niet naartoe wilt. Je ontvangt een kaart met hoe laat je op Schiphol moet zijn, een link en een krascode. Via de link kom je op je eigen profielpagina en zie je alvast de temperatuur ter plekke. De code die je bestemming onthult, kras je pas open op het vliegveld en vul je in op je mobiele telefoon.

srprs.me blind breaks winnen
In de srprs.me store is het mogelijk om gedurende twee weken prijzen te winnen, zoals een 3-daagse city trip voor 2 personen met vertrek op dezelfde dag op vrijdag 13 maart en 20 maart, een blind break trip op dinsdag 17 maart of een giftcard ter waarde van €250,-. Op de blog van srprs.me staat hoe de blind breaks te bemachtigen zijn.

Over Store for Brands
De eerste Store for Brands werd in juli 2011 geopend op de Kalverstraat 101. De afgelopen drie jaar heeft Store for Brands campagnes uitgerold voor meer dan 70 merken, waaronder Coca Cola, Fiat, L’Oreal, KitKat, Douwe Egberts, H&M, Microsoft en Unilever. Verder bouwde Store for Brands in 2014 de activiteiten uit met een nieuw concept, Instore for brands, waarmee ze merkbeleving in V&D-filialen in Nederland toevoegen door voor merken als Toyota, Duyvis en Ford een tijdelijke instore experience te presenteren. Eind 2014 lanceerde Store for Brands een tweede vestiging op Schiphol Plaza, Store for Brands Airport.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken