Head Office NL versterkt digitale expertise
- Content
- 3 mrt 2015 @ 10:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersContent
- 3 mrt 2015 @ 10:31
- Redactie Contentmarketing
Head Office NL heeft haar digitale kennis verder uitgebreid door vier nieuwe digitale experts aan haar team toe te voegen: manager digital Maarten Bas Backer, online projectmanagers Myra van Bladel en Marcel Slok Soede en interaction designer Robin Landweer. De komst van deze specialisten past geheel in de strategie die Head Office NL vorig jaar heeft ingezet om een full service content marketing bureau te kunnen zijn.
Manager Digital
Maarten Bas Backer zal leiding geven aan het digitale team binnen Head Office NL. Hij heeft een e-commerce achtergrond bij Expedia waar hij werkte aan mobiele apps en websites. Ook heeft hij als ondernemer veel digitale marketingervaring opgedaan bij verschillende opdrachtgevers als De Baak management centrum en market response.
Online Projectmanagers
Myra van Bladel en Marcel Slok Soede zijn als online projectmanagers verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitwerken van digitale concepten en infrastructuren zoals e-zines, websites en Facebook apps.
Interaction Designer
Met interaction designer Robin Landweer haalt Head Office NL UX-expertise in huis. UX is onmisbaar in alle huidige digitale projecten en Robin zal zijn kennis voor klanten zo goed mogelijk inzetten.
Over Head Office
NL Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve content marketing-strategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Wij werken voor onder meer voor Ahold, KLM, Mercedes-Benz, Heineken, Pon, Monuta, Toyota en E.ON horen tot het portfolio. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen, en koppelen content op het juiste moment naar de meest geschikte kanalen en relevante doelgroepen.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing