Nike Moederscheim krijgt directiefunctie bij Head Office NL

Nike Moederscheim krijgt directiefunctie bij Head Office NL
  • Content
  • 10 mrt 2015 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaStorytellingBranded content

Nike Moederscheim is de nieuwe strategy & concept director van Head Office NL. Nike zal zijn kennis en expertise gebruiken om samen met creative director Rupert van Woerkom opdrachtgevers van Head Office NL inspireren met strategische en creatieve concepten op het gebied van contentmarketing.

Moedersheim is geen onbekende voor Head Office NL. Vorig jaar maakte hij de overstap van Sanoma om het team strategie & business development te versterken. Zijn benoeming is een logisch gevolg van de nauwe samenwerking met Van Woerkom.

Storytelling
Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve content marketing strategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. Het bureau werkt onder meer voor Ahold, KLM, Mercedes-Benz, Heineken, Pon, Monuta en Toyota. Zo meldt het persbericht.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken