Yvonne Prins van 3MO naar UM
- Content
- 9 mrt 2015 @ 10:07
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - MarketingPersonalia
- 9 mrt 2015 @ 10:07
- Redactie Contentmarketing
Yvonne Prins komt het management team van UM versterken. In haar functie als client service director wordt ze verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van een business unit met klanten zoals ABN AMRO, Staatsloterij en Dr. Oetker. Prins gaat UM helpen om de toenemende vraag naar merk- en communicatiestrategie en de kanteling naar contentmarketing verder vorm te geven. Prins is op dit moment Partner bij 3MO en zal binnenkort in haar nieuwe functie starten. Daarvoor werkte te ze bij KPN, waarvan vijf jaar als manager merk- en marketingcommunicatie bij Hi. Zo meldt het persbericht.
Managing director Rik Ruts:’UM is voor veel klanten een strategische business partner en voegt op marketingcommunicatie niveau steeds meer waarde toe. Yvonne heeft een brede ervaring als merkenbouwer aan zowel adverteerders en bureauzijde. Zij weet als geen ander hoe je vanuit de essentie van een merk, communicatie ontwikkelt die tot conversatie leidt en mensen echt in beweging brengt. Yvonne is bovendien een geweldig mens en inspirator voor onze talentvolle mensen. Zij zal de advieskwaliteit van UM naar een hoger plan brengen en ons helpen de volgende stap te zetten in onze ontwikkeling. Wij zien uit naar haar komst en hebben allemaal veel zin om met haar te werken.’
Grotere rol content en media
‘De afgelopen 3,5 jaar heb ik met veel plezier bij 3MO gewerkt. Ik heb in deze periode de mogelijkheid gekregen om te ondernemen en heb me zowel strategisch en inhoudelijk verder kunnen ontwikkelen op het gebied van marketing, communicatie en media. Ik heb dit met heel veel plezier gedaan, maar de behoefte aan het werken met mensen in een groter team begon steeds vaker te kriebelen. Ik kijk er dan ook erg naar uit om samen met een team gedreven collega’s, UM nog verder klaar te stomen voor de toekomst. Een toekomst waar content en media een steeds belangrijkere rol in gaan nemen voor merken. Maar ook wil ik mijn passie voor merken, communicatie en mensen gebruiken om een nog krachtigere relatie met de klanten van UM op te bouwen. Een mooie uitdaging waar ik heel veel zin in heb.’
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing