Ariadne Dierick versterkt team van Head Office België

Ariadne Dierick versterkt team van Head Office België
  • Content
  • 28 apr 2015 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaStorytelling

Met de ervaring van merkenbouwer Ariadne Dierick, die onder andere werkte bij De Morgen, VRT, McDonald’s zijn ze bij Head Office België helemaal klaar om de volgende horde te nemen. Dierick wordt aangesteld als accountdirector en is in die functie verantwoordelijk voor het budget van Belfius en voor de nieuwe account Century 21.

De menukaart van de contentmarketing wordt steeds uitgebreider. En adverteerders beschouwen een pakkende story almaar vaker als de broodnodige saus in hun merkenstrategie. Dat vraagt om een potje professioneel kokkerellen! Zo meldt het persbericht.

Gelauwerde storytellers
Deze ontwikkeling is een kolfje naar de hand van de gelauwerde storytellers van communicatiebureau Head Office, waar de honger naar sterke verhalen nauwelijks te stillen is. Of om het met Dierick’s woorden te zeggen: ‘Van een stevig onderbouwde basis tot de dagelijkse interactie met de consument: merken bouwen doe je door relevantie te creëren van het merk voor de consument.’ Eerder dit jaar haalde Head Office ook het volledige marketingbudget van Fun binnen en groeide het ook voor ICI PARIS XL door van magazinemaker tot strategische partner en lead agency op social, radio en TV.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken