Mediatic trekt copywriter/marketeer aan

Mediatic trekt copywriter/marketeer aan
  • Content
  • 7 apr 2015 @ 07:18
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCopywriting

Het Amsterdamse PR- en contentmarketingbureau Mediatic heeft Aaron Mirck aangetrokken. Mirck zal een rol als copywriter/contentmarketeer gaan vervullen bij het bureau, dat organisaties helpt met het vertellen van hun verhaal en het vergroten van hun zichtbaarheid door PR en contentmarketing. Mirck (25) werkte hiervoor als PR Adviseur bij exPRtease voor onder meer NederlandSchoon en NIX18. Daarvoor was hij werkzaam als hoofdredacteur voor Campus van The Post Online. Daarnaast is Mirck Content King bij Upcoming.nl.

Mirck: ‘Ik verheug me er op inspirerende content te maken die werkelijk weet te boeien en binden. Bedrijven maken het verschil door verhalen te vertellen die er toe doen en niet door de aandacht te vragen voor een commerciële boodschap die niemand interesseert. De tijd van alleen maar zenden is voorbij. PR en contentmarketing zijn de middelen van de toekomst, aangezien ze de meest geloofwaardige manieren zijn om een dialoog met de doelgroep te faciliteren.’

Mediatic is voornamelijk werkzaam voor klanten in de branches M&A, HR, Automotive en advocatuur. Daartoe behoren onder meer ManpowerGroup, AFAS Software, Fujitsu, Telecity Group, Alphabet Lease en MUNT Hypotheken.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken