Budelse Brouwerij lanceert Bieroscoop

Budelse Brouwerij lanceert Bieroscoop
  • Content
  • 6 mei 2015 @ 14:16
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieInnovatieVideo

Op 17 mei 2015 aanstaande lanceert de Budelse Brouwerij een nieuw initiatief: “de Bieroscoop”. De Brouwzaal van de Bierparel ademt dan de sfeer uit van een jaren ’50 bioscoop. Doel is dat de kijkers ontdekken dat hetzelfde bier steeds anders smaakt bij het kijken naar verschillende films. Deze ervaring sluit aan bij het principe dat een bier tijdens vakantie heel anders smaakt dan thuis. Zo meldt het persbericht.

Naast de zintuigen hebben veel andere factoren invloed op de smaak en dus op bierbeleving. Carine Arts, directeur van de brouwerij: ‘Denk aan sfeer, stemming en het gezelschap. Met de enige Bieroscoop in Nederland kan iedere biergenieter dit op filmgebied nu zelf ervaren. Het effect van het drinken van hetzelfde bier in verschillende sferen is echt heel apart en verraste ons. Er is nog nergens een Bieroscoop voor zover wij weten waar bier en film in een bioscoop-setting aan elkaar gekoppeld wordt. De biergenieter kan 17 verschillende Budelse Speciaalbieren proeven. Wij zijn erg benieuwd naar de mening en belevingen van het bier bij de door ons getoonde filmpjes. Welk bier smaakt nu het best bij een grappige of informatieve film? Natuurlijk is de ambiance helemaal voorzien door de sfeervolle bioscoop-setting en niet te vergeten, ook popcorn.’

Bieroscoop
De nieuwe Bieroscoop in de Bierparel aan de Deken van Baarstraat 5 in Budel is open op zondag 17 mei 2015 tijdens de Smokkelrally van 10 – 17 uur en op zaterdag 6 juni 2015 tijdens de Week van het Nederlandse Bier van 12 – 17 uur. Het is mogelijk om op die dagen tijdens de openingstijden op ieder moment de Bieroscoop binnen te lopen. Op beide dagen staan bij het filmprogramma speciale bier gerelateerde thema’s centraal. Het programma staat op deze website.

Familiebedrijf
In 1870 is de Budelse Brouwerij opgericht door Gerardus Arts. Vandaag de dag runt de vierde generatie, Harry, Carine en Gerard Arts deze onafhankelijke familiebrouwerij in Budel. Van jongs af aan hebben zij de kneepjes van het brouwersvak meegekregen. Er worden inmiddels 17 verschillende bieren gebrouwen waarvan er 9 biologisch zijn.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken