Inschrijving Content Marketing Awards geopend

Inschrijving Content Marketing Awards geopend
  • Content
  • 1 jul 2015 @ 11:47
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

De Content Marketing Association (CMA) de brancheorganisatie voor de contentmarketing branche, laat weten dat de inschrijving voor de zesde International Content Marketing Awards is geopend. De prijsuitreiking van de International Content Marketing Awards 2015, dit jaar op 3 december in het Londense Roundhouse, geldt als de belangrijkste avond op de contentmarketing agenda.Bureaus van over de hele wereld leggen hun beste werk van de laatste 12 maanden aan de jury voor, met daarin de grootste namen op het gebied van marketing.

Vorig jaar deden meer dan 80 verschillende bureaus uit 15 landen en 4 continenten mee aan de competitie. Het evenement zorgt voor een verbazingwekkende show van talent, ervaring, inspiratie en inzichten waar marketeers over de hele wereld hun voordeel mee kunnen doen.

Wat in te zenden!
Je kunt een website insturen, een video, een app voor mobiel of tablet, een social media campagne of een totaal geïntegreerde oplossing. Het medium doet er niet toe: zolang het maar content is die voor een merk is gecreëerd kun je het inzenden, en maak je evenveel kans om te winnen. Bij de winnaars van vorig jaar hoorden Seven, die de Grand Prix in de wacht sleepten voor hun video content werk op Jobsite; Cedar, voor hun #bestsummerever campagne voor British Airways en John Brown voor hun werk voor de Royal Bank of Scotland.

Om mee te kunnen dingen moeten inzendingen tussen 1 September 2014 en 31 augustus 2015 geproduceerd zijn. Aanmelden kan op deze site!
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken