KNHS spant Zandbeek voor zijn karretje

KNHS spant Zandbeek voor zijn karretje
  • Content
  • 18 jun 2015 @ 16:45
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingStorytellingCommunicatie

Contentmarketingbureau Zandbeek gaat aan de slag voor de Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie (KNHS). Voor de paardensportbond ontwikkelt Zandbeek een meerjarig merkactivatieprogramma voor leden. Daarnaast is het bureau gevraagd een overkoepelende strategie te ontwikkelen waarbinnen alle marketingcommunicatieactiviteiten van de bond worden samengebracht.

Het meerjarige merkactivatieprogramma, dat in de basis bestaat uit storytelling, wordt ingezet om aan leden te vertellen hoe de bond bijdraagt aan het plezier en de prestatie van de Nederlandse paardensporter. Hiermee wil de bond een groei van de merk- en propositiebekendheid realiseren, wat uiteindelijk moet leiden tot behoud van (tevreden) leden. Zo meldt het persbericht.

Merkstrategie
Parallel gaat Zandbeek ook aan de slag met een overkoepelende merkstrategie. In de nieuwe, geïntegreerde strategie moeten alle activiteiten van de KNHS op het gebied van communicatie, marketing en sponsoring een logische plek krijgen.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken