Made.For.Digital versterkt team met talenten

Made.For.Digital versterkt team met talenten
  • Content
  • 9 jun 2015 @ 11:04
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaVideoDigitaal

Videocontent studio Made.For.Digital breidt haar team uit met drie nieuwe talenten. Client director Lennart Velstra, senior producer Bernd Amin Out, en international producer Lisa Senyk zullen zich gaan richten op het creëren van internationaal werk voor toekomstige en bestaande klanten zoals SMFB (Oslo) en Ogilvy (Amsterdam).

Jelle Kolleman, mede-oprichter van de videocontent studio zegt: ‘We opereren in een sterk groeiende markt en werken met internationale klanten vanuit onze kantoren in Amsterdam, Dubai, Londen, Los Angeles, New York, en Singapore. De vraag naar social media gerichte videocontent en effectieve manieren om deze content te produceren is laatste jaren snel gegroeid. Ik ben blij om iedereen te verwelkomen in het team.’

Achtergrond nieuwkomers
Lennart Velstra zal in zijn nieuwe rol als client director verantwoordelijk zijn voor zowel new business als bestaande accounts. Voorheen werkte Lennart bij ClipForce Online Video & Animatie en Bigshots waar hij een aantal filmprojecten voor klanten zoals ING, TBWA, Achmea, Oracle en Ricoh produceerde. Senior Bernd Amin Out brengt veel kennis en ervaring in filmproductie mee. Bernd heeft de kern van zijn ervaring opgebouwd bij lokale bedrijven zoals Africa Interactive en Uluru / Beagle. Naast zijn nieuwe baan is Out momenteel ook bezig met de ontwikkeling van een Visual Story Design cursus voor jonge filmmakers. Lisa Senyk, die onlangs vanuit de VS naar Amsterdam verhuisde, brengt meer dan zeven jaar ervaring in mediaproductie mee, opgebouwd bij PBS Distribution, Prism Communications en National Geographic.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken