Nieuwe campagne Beter Horen draait om storytelling

Nieuwe campagne Beter Horen draait om storytelling
  • Content
  • 18 jun 2015 @ 08:21
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieCampagnesStorytellingVideoRadio

In een nieuwe documercial van Beter Horen staat het eerlijke verhaal centraal. In de bekende documentaire stijl van de hoorwinkel keten, vertelt deze keer klant Teun Botterweg hoe hij te horen kreeg dat hij niet alles kon verwachten. Want gouden bergen, die beloven ze nu eenmaal niet bij Beter Horen. Met die realistische boodschap laat Beter Horen een relativerend geluid horen in een branche die wordt gekenmerkt door prijsstunts en mooie beloftes.

De documercial maakt deel uit een van 360 ͦ aanpak waarin storytelling centraal staat. Aan mensen met gehoorproblemen is gevraagd om hun persoonlijke verhaal te delen. Dit geeft een levensecht beeld van de barrières die ze ervaren om iets aan hun gehoorproblemen te doen. En laat zien dat er letterlijk een wereld voor je opengaat, zodra je de juiste hoor oplossing hebt gevonden. Het eerlijke verhaal wordt verteld op televisie, radio, in print, online en via DM. Zo meldt het persbericht.

Focus op merkactivatie
In het verhaal van Teun Botterweg ligt de focus op merkactivatie. Mensen met beginnende hoor problemen hebben vaak veel twijfels en taboes te overwinnen. Speciaal voor deze doelgroep heeft Beter Horen een gids gemaakt. Daarin vertellen klanten hun verhaal en krijgt de lezer een eerlijk antwoord op alle mogelijke vragen rond gehoorverlies. Het boekje ‘Een eerlijk verhaal’ is gratis verkrijgbaar in de winkels en op de site van www.beterhoren.nl

Credits
Beter Horen werkt samen met freelance creatief team ‘Rob & Roland’.
Concept: Rob Severein, Roland van Beveren
Regie: Erik Lieshout (Outcast pictures)
Camera en editing: Reinier van Brummelen
Producer: Francoise Tanis
Sound engineer: Hans Van de Loo (studio Alfred Klaassen)
Verantwoordelijk bij Beter Horen: Mariël Reijrink, Ester Renssen, Dorenda Nefkens.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken