Foodbrigade van Sligro wint Dutch PR Award

Foodbrigade van Sligro wint Dutch PR Award
  • Content
  • 3 jul 2015 @ 11:03
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoAwardPRBranded content

Foodbrigade is bij de Dutch PR Awards in de prijzen gevallen. Het contentplatform, gemaakt door LVB Networks in opdracht van Sligro, bleek gisteravond de beste PR-strategie in huis te hebben in de categorie Business to Business. Het domein dat Sligro kiest is: horecaondernemers zakelijk slimmer maken. Wekelijks kan het platform rekenen op ruim 5 duizend bezoekers, waardoor het afkoerst op 250 duizend bezoekers per jaar. De aanpak behelst een zeer brede mix van PR-technieken, waaronder een contentsite, free publicity, video-kanaal, social media, e-mail nieuwsbrief, narrowcasting.

Het online platform richt zich vooral op het midden- en hoger segment horeca. Via Foodbrigade wil Sligro met relevante content een ‘substantieel deel’ van deze doelgroep aan zich binden. Niet alleen door bekend te staan als leverancier, maar ook als volledig kennispartner van de chef.

Strategie en content
Het platform viel eerder in de prijzen tijdens de Grand Prix Content Marketing voor strategie en content. Daarnaast werd het genomineerd voor de European Excellence Award. Nu krijgt het platform erkenning in de categorie Business tot Business van de Dutch PR-Awards, een initiatief van branchevereniging VPRA en de Adfo Groep.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken