[Grand Prix Content Marketing 2015] 'Doorsnee content maken we niet'

[Grand Prix Content Marketing 2015] 'Doorsnee content maken we niet'
  • Content
  • 14 jul 2015 @ 08:00
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsGrand Prix Content Marketing

Op de vraag wat het winnen van een Grand Prix voor hem en zijn organisatie heeft betekend, antwoordt Geurt Kreijns, grafisch ontwerper / art director bij LVB Networks: 'Een bewustwording dat de keuze die we hebben gemaakt en waar wij als organisatie al een hele tijd als vanzelfsprekend aan werken, eigenlijk heel goed en bijzonder is. Uiteindelijk gaat het om de inhoud.'

De voorbereidingen voor de Grand Prix Content Marketing 2015 zijn inmiddels in volle gang. De inzendingtermijn is inmiddels gestart, de deskundige jury's zijn vrijwel compleet en de avond van de uitreiking is gepland. Contentmarketing is een vakgebied dat in razende ontwikkeling is en dat komt tot uiting in de Grand Prix. Verantwoordelijk voor de inhoud van het prijzenfestival is, evenals vorig jaar, Bert Groothand. MarketingTribune sprak met oud-winnaar Kreijns, grafisch ontwerper / art director bij LVB Networks, over onder andere wat het winnen van een Grand Prix voor hem en zijn bedrijf heeft betekend.

Wat het heeft vorig jaar voor jullie opgeleverd (zowel intern als buiten je organisatie)?
Simpel: Meer belangstelling van meer grotere prospects.

Wat is er sinds vorig jaar bij jullie in dit opzicht veranderd (hebben jullie de winnende case nog aangepast, andere middelenmix, onderzoek gedaan)?
Nu we de beste zijn, willen we dat natuurlijk blijven. Er is meer zelfkritiek en die wordt ook serieuzer genomen.

Waarom moet iemand hun case inzenden?
Het leuke is dat iets wat jij misschien wel vanzelfsprekend vindt voor de jury bijzonder blijkt te zijn.

Over LVB Networks
Bij LVB Networks weten ze dat contentmarketing alleen maar werkt als je durft te scoren. Doorsnee content maken we niet. Simpelweg omdat het niet werkt. The winner takes all. Leuk detail is dat LVB Networks op Dutch PR Awards met één van de winnende cases bij de grandprixcm ook een Zilveren Pauw heeft gewonnen.

Inzenden
Om cases in te sturen voor de Grand Prix Content Marketing dien je deze cases eerst te registreren. Na je registratie ontvang je van ons een bevestigingsemail met het overzicht van de door jou aangemelde inzendingen en de bijbehorende kosten. Case registeren en inzenden kan via http://grandprixcm.nl/inzenden/registreren.

Event Informatie
Start inzenden cases: woensdag 1 juli 2015
Deadline inzenden cases: maandag 11 september 2015
Bekendmaking nominaties: vrijdag 16 oktober
Uitreiking: donderdag 19 november 2015
Locatie: DeFabrique, Utrecht
Website: http://grandprixcm.nl/

Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken