[Grand Prix Content Marketing 2015] 'Doorsnee content maken we niet'
- Content
- 14 jul 2015 @ 08:00
- Link
-
Lisette Gerbrands
Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - AwardsGrand Prix Content Marketing
- 14 jul 2015 @ 08:00
- Lisette Gerbrands
Op de vraag wat het winnen van een Grand Prix voor hem en zijn organisatie heeft betekend, antwoordt Geurt Kreijns, grafisch ontwerper / art director bij LVB Networks: 'Een bewustwording dat de keuze die we hebben gemaakt en waar wij als organisatie al een hele tijd als vanzelfsprekend aan werken, eigenlijk heel goed en bijzonder is. Uiteindelijk gaat het om de inhoud.'
De voorbereidingen voor de Grand Prix Content Marketing 2015 zijn inmiddels in volle gang. De inzendingtermijn is inmiddels gestart, de deskundige jury's zijn vrijwel compleet en de avond van de uitreiking is gepland. Contentmarketing is een vakgebied dat in razende ontwikkeling is en dat komt tot uiting in de Grand Prix. Verantwoordelijk voor de inhoud van het prijzenfestival is, evenals vorig jaar, Bert Groothand. MarketingTribune sprak met oud-winnaar Kreijns, grafisch ontwerper / art director bij LVB Networks, over onder andere wat het winnen van een Grand Prix voor hem en zijn bedrijf heeft betekend.
Wat het heeft vorig jaar voor jullie opgeleverd (zowel intern als buiten je organisatie)?
Simpel: Meer belangstelling van meer grotere prospects.
Wat is er sinds vorig jaar bij jullie in dit opzicht veranderd (hebben jullie de winnende case nog aangepast, andere middelenmix, onderzoek gedaan)?
Nu we de beste zijn, willen we dat natuurlijk blijven. Er is meer zelfkritiek en die wordt ook serieuzer genomen.
Waarom moet iemand hun case inzenden?
Het leuke is dat iets wat jij misschien wel vanzelfsprekend vindt voor de jury bijzonder blijkt te zijn.
Over LVB Networks
Bij LVB Networks weten ze dat contentmarketing alleen maar werkt als je durft te scoren. Doorsnee content maken we niet. Simpelweg omdat het niet werkt. The winner takes all. Leuk detail is dat LVB Networks op Dutch PR Awards met één van de winnende cases bij de grandprixcm ook een Zilveren Pauw heeft gewonnen.
Inzenden
Om cases in te sturen voor de Grand Prix Content Marketing dien je deze cases eerst te registreren. Na je registratie ontvang je van ons een bevestigingsemail met het overzicht van de door jou aangemelde inzendingen en de bijbehorende kosten. Case registeren en inzenden kan via http://grandprixcm.nl/inzenden/registreren.
Event Informatie
Start inzenden cases: woensdag 1 juli 2015
Deadline inzenden cases: maandag 11 september 2015
Bekendmaking nominaties: vrijdag 16 oktober
Uitreiking: donderdag 19 november 2015
Locatie: DeFabrique, Utrecht
Website: http://grandprixcm.nl/
-
Lisette Gerbrands
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
- Grand Prix Content Marketing
- prospect
- contentmarketing
- bewustwording
- inhoud
- LVB Networks
- content
- awards
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing