[Grand Prix Content Marketing 2015] 'Waardering van vakgenoten'
- Content
- 23 jul 2015 @ 07:00
- Link
-
Lisette Gerbrands
Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - AwardsGrand Prix Content Marketing
- 23 jul 2015 @ 07:00
- Lisette Gerbrands
Het winnen van twee prijzen bij de Grand Prix 2014 - een in de categorie B2C op crossmediaal gebied met Hockey.nl en een deelbekroning voor beste cover van het jaar met Zienrs - is een mooie waardering van vakgenoten. Dat voelt goed!’, antwoordt Fred van Gelder, managing director van Head Office NL, op de vraag wat het winnen van een Grand Prix voor hem en zijn organisatie heeft betekend.
Wat heeft het winnen van een Grand Prix vorig jaar voor jullie opgeleverd (zowel intern als buiten je organisatie)?
Ten eerste binnen gaf het ons intern een extra boost aan energie en was het een mooie waardering voor het team. Daarnaast leverde het ons ook de nodige complimenten en naamsbekendheid op wat leidde tot nieuwe contacten, ook vanuit het buitenland.
Wat is er sinds vorig jaar bij jullie in dit opzicht veranderd (hebben jullie de winnende case nog aangepast, andere middelenmix, onderzoek gedaan?)
Leuk om te vertellen is dat we de winnende case van Zienrs ook naar de Amerikaanse Pearl Awards hebben gestuurd en het jury-oordeel werd ook in New York bevestigd: daar wonnen we zilver in de categorie Best Cover en brons in de categorie Best New Magazine.
Waarom moet iemand hun case inzenden?
Het winnen van een prijs is een kroon op het werk waar je ieder dag met veel energie en passie mee bezig bent. Dat is altijd fijn. Daarnaast levert het je als bureau naamsbekendheid op en de waardering van je klant.
Over Head Office NL
Head Office NL is partner op het gebied van contentmarketing en helpt merken met creatieve contentbelevenissen om de interactie met & merkvoorkeur van doelgroepen te vergroten. Maar ook om merkambassadeurs te activeren.
Inzenden
Om cases in te sturen voor de Grand Prix Content Marketing dien je deze cases eerst te registreren. Na je registratie ontvang je van ons een bevestigingsemail met het overzicht van de door jou aangemelde inzendingen en de bijbehorende kosten. Case registeren en inzenden kan via http://grandprixcm.nl/inzenden/registreren.
Event Informatie
Start inzenden cases: woensdag 1 juli 2015
Deadline inzenden cases: maandag 11 september 2015
Bekendmaking nominaties: vrijdag 16 oktober
Uitreiking: donderdag 19 november 2015
Locatie: DeFabrique, Utrecht
Website: http://grandprixcm.nl/
-
Lisette Gerbrands
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing