Zandbeek genomineerd voor Digital Communication Awards 2015

Zandbeek genomineerd voor Digital Communication Awards 2015
  • Content
  • 30 jul 2015 @ 15:15
  • Link
  • Lisette Gerbrands
    Lisette Gerbrands

    Eindredacteur / webredacteur MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsCommunicatie

Contentmarketingbureau Zandbeek is opnieuw genomineerd voor een Digital Communication Award. De Digital Communication Awards onderscheiden de beste cases op het gebied van digitale communicatie in heel Europa. Zandbeek is genomineerd in de categorie Blogs met de Fashion Blog Battle voor opdrachtgever Cushman & Wakefield.

'De Fashion Blog Battle case bewijst hoe retailers contentmarketing op een heel effectieve manier voor zich kunnen laten werken. De sleutel tot succes was in dit geval een afgewogen mix van online content, lokale PR en diverse live events', zegt Jasper van Zandbeek naar aanleiding van deze nominatie. 

Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze social influencer campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.

Zandbeek is twee keer eerder genomineerd voor een Digital Communication Award: met zijn social media case voor VTech Speelgoed en met zijn werk voor de newsroom voor ABN AMRO.

Lees meer over de DCA en de genomineerden.

Case: Social influencer marketing voor Entre Deux
Zandbeek stelde voor om met social influencer marketing aan de slag te gaan, en de eerste Entre Deux Fashion Blog Battle was een feit. Fashion is namelijk allang niet meer het domein van de grote modehuizen. Integendeel. Tegenwoordig maken de jonge fashionistas en fashionistos de dienst uit. Met hun blogs en vlogs inspireren ze shoppers om hun modegrenzen te verleggen en informeren ze volgers over de laatste fashiontrends. Een feit waar je als high-end winkelcentrum in modestad Maastricht niet omheen kunt. Bekijk hieronder de video van de case.



Lisette Gerbrands

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken