Hippo en Bynder kondigen partnership aan
- Content
- 20 aug 2015 @ 15:26
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - DigitaalCo-creatiePartnershipZakelijkBranded content
- 20 aug 2015 @ 15:26
- Redactie Contentmarketing
Web contentmanagement (WCM) bedrijf Hippo en branding automation oplossing Bynder kondigden hun samenwerking aan, om hun klanten nog beter van dienst te kunnen zijn met een meer geïntegreerde digital experience. Klanten verwachten vandaag de dag steeds meer dat bedrijfssoftware de communicatie vergemakkelijkt en omzet genereert, in plaats van alleen maar de verschillende soorten content te beheren.
De integratie van Hippo CMS en het Bynder brand portal zal marketing processen stroomlijnen, waardoor een meer consequente en samenhangende brand experience mogelijk wordt.
Online business processen stroomlijnen
De integratie van Bynder en Hippo CMS maakt het voor bedrijven mogelijk om het maximale uit de combinatie van Hippo’s omnichannel web content management en content performance vermogen en de best-of-breed branding automation oplossing van Bynder te halen. Dankzij deze integratie kunnen klanten hun met Hippo CMS beheerde sites op ieder kanaal voeden met digitale media die gecreëerd en gemanaged worden in Bynder. Dit zorgt voor complete merk consistentie binnen alle kanalen.
Productiviteit verhogen
‘Bij Hippo weten we dat een web content management systeem bij het genereren van ROI veel meer moet kunnen dan alleen de productiviteit verhogen. Een WCM moet een strategische partner zijn bij het ontwikkelen van een context-afhankelijke ervaring gedurende de hele customer journey, van een nieuwe bezoeker tot de trouwe fan’, aldus Hippo CMO Tjeerd Brenninkmeijer. ‘We geloven sterk in de best-of-breed benadering - samenwerken met andere technologieën om een volledig en veelzijdig digital experience ecosysteem te creëren. Dat is waarom we zo enthousiast zijn om samen met Bynder branding automation en gepersonaliseerde, multichannel content te leveren.’
Digital marketing verbinden
Omdat steeds meer business processen online gaan, worstelen merken nog steeds met de scheidslijn tussen digital marketing, brand management en contentstrategie. De samenwerking tussen Hippo en Bynder is gebaseerd op een gedeelde visie: klanten moeten handvatten aangereikt krijgen om de bestaande grenzen te doorbreken en om de samenwerking tussen hun marketingafdeling en hun technische teams te versterken, want zij bouwen online merken.
‘Het gezamenlijk commitment van werken met best-of-breed technologieën en de culturele overeenkomsten tussen Bynder en Hippo maken dit een ontzettend interessante samenwerking. Marketing wordt steeds meer gedreven door technologie en klanten zijn op zoek naar technologieën die helpen om context-relevante klantervaringen te creëren. Het is ons gezamenlijk doel om het leven van marketeers makkelijker te maken door de key elementen van de marketing technologie te integreren’, zegt Jeroen Verdonk, Head of Alliances & Partnerships bij Bynder.
Dmexco Conference
Dutch tech goes global tijdens Duitsland’s grootste digital marketing event
Het snelle succes van Hippo en Bynder, allebei in Amsterdam opgericht, laat zien dat deze Nederlandse stad meer is dan alleen een startup hoofdstad - het is een hub voor bedrijfsinnovatie. De twee tech bedrijven zijn met hun visie op digitale marketing en online branding aanwezig op de dmexco Conference 2015 in Keulen op 16 en 17 September.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- omnichannel
- web
- Bynder
- ROI
- productiviteit
- brand automation
- Hyppo
- content performance
- partnership. dmexco conference
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing