Hippo en Bynder kondigen partnership aan

Hippo en Bynder kondigen partnership aan
  • Content
  • 20 aug 2015 @ 15:26
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalCo-creatiePartnershipZakelijkBranded content

Web contentmanagement (WCM) bedrijf Hippo en branding automation oplossing Bynder kondigden hun samenwerking aan, om hun klanten nog beter van dienst te kunnen zijn met een meer geïntegreerde digital experience. Klanten verwachten vandaag de dag steeds meer dat bedrijfssoftware de communicatie vergemakkelijkt en omzet genereert, in plaats van alleen maar de verschillende soorten content te beheren.

De integratie van Hippo CMS en het Bynder brand portal zal marketing processen stroomlijnen, waardoor een meer consequente en samenhangende brand experience mogelijk wordt.

Online business processen stroomlijnen
De integratie van Bynder en Hippo CMS maakt het voor bedrijven mogelijk om het maximale uit de combinatie van Hippo’s omnichannel web content management en content performance vermogen en de best-of-breed branding automation oplossing van Bynder te halen. Dankzij deze integratie kunnen klanten hun met Hippo CMS beheerde sites op ieder kanaal voeden met digitale media die gecreëerd en gemanaged worden in Bynder. Dit zorgt voor complete merk consistentie binnen alle kanalen.

Productiviteit verhogen
‘Bij Hippo weten we dat een web content management systeem bij het genereren van ROI veel meer moet kunnen dan alleen de productiviteit verhogen. Een WCM moet een strategische partner zijn bij het ontwikkelen van een context-afhankelijke ervaring gedurende de hele customer journey, van een nieuwe bezoeker tot de trouwe fan’, aldus Hippo CMO Tjeerd Brenninkmeijer. ‘We geloven sterk in de best-of-breed benadering - samenwerken met andere technologieën om een volledig en veelzijdig digital experience ecosysteem te creëren. Dat is waarom we zo enthousiast zijn om samen met Bynder branding automation en gepersonaliseerde, multichannel content te leveren.’

Digital marketing verbinden
Omdat steeds meer business processen online gaan, worstelen merken nog steeds met de scheidslijn tussen digital marketing, brand management en contentstrategie. De samenwerking tussen Hippo en Bynder is gebaseerd op een gedeelde visie: klanten moeten handvatten aangereikt krijgen om de bestaande grenzen te doorbreken en om de samenwerking tussen hun marketingafdeling en hun technische teams te versterken, want zij bouwen online merken.
‘Het gezamenlijk commitment van werken met best-of-breed technologieën en de culturele overeenkomsten tussen Bynder en Hippo maken dit een ontzettend interessante samenwerking. Marketing wordt steeds meer gedreven door technologie en klanten zijn op zoek naar technologieën die helpen om context-relevante klantervaringen te creëren. Het is ons gezamenlijk doel om het leven van marketeers makkelijker te maken door de key elementen van de marketing technologie te integreren’, zegt Jeroen Verdonk, Head of Alliances & Partnerships bij Bynder.

Dmexco Conference
Dutch tech goes global tijdens Duitsland’s grootste digital marketing event
Het snelle succes van Hippo en Bynder, allebei in Amsterdam opgericht, laat zien dat deze Nederlandse stad meer is dan alleen een startup hoofdstad - het is een hub voor bedrijfsinnovatie. De twee tech bedrijven zijn met hun visie op digitale marketing en online branding aanwezig op de dmexco Conference 2015 in Keulen op 16 en 17 September.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken