Head Office NL Content Marketing Agency of the Year 2015?

Head Office NL Content Marketing Agency of the Year 2015?
  • Content
  • 1 sep 2015 @ 12:25
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsContent

Als een van de vijf genomineerden wereldwijd strijdt Head Office NL om de titel Concent Marketing Agency of the Year, in de categorie agencies with less than 100 employees. De prijs wordt op 10 september uitgereikt door het Content Marketing Institute dat in Cleveland (USA) zetelt. De award gaat naar het bureau dat uitblinkt in creatieve strategie, resultaat, editorial kwaliteit en technische uitvoering van sterk inhoudelijke campagnes.

De vijf finalisten zijn

  • Head Office NL, Nederland
  • Imprint, de Verenigde Staten
  • Influence & Co., vier bureaus in de Verenigde Staten
  • King Content, zes bureaus in Australië, Azië, Europa en de Verenigde Staten
  • Velocity Partners, Engeland

De nominatie van Head Office komt niet geheel uit de lucht gevallen. Het bureau sleepte de afgelopen jaren al meerdere keren gelauwerd in binnen- en buitenland. Met de nominatie Agency of the Year bevestigt het bureau zijn reputatie als voortrekker op het gebied van content marketing.

Over Head Office NL
Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve content marketing strategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Wij werken onder meer voor Ahold, KLM, Mercedes-Benz, Heineken, Pon, Monuta, Toyota en E.ON. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen. We koppelen uw content op het juiste moment naar de meest geschikte kanalen en relevante doelgroepen.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken