Storytelling-campagne gebaseerd op Amsterdam voor C&A
- Content
- 29 okt 2015 @ 08:42
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Storytelling
- 29 okt 2015 @ 08:42
- Redactie Contentmarketing
Modeketen C&A opent vandaag zijn eerste flagship store in Nederland, aan het Damrak in hartje Amsterdam. Voor deze gelegenheid introduceert C&A ‘Today’s Look is Amsterdam’: een campagne geïnspireerd op de stad Amsterdam.
Speciaal voor de campagne zijn bekende mode-influentials zoals Jetteke van Lexmond en Bastiaan van Schaik gevraagd om outfits samen te stellen geïnspireerd op bekende Amsterdamse locaties. Van een dagje Vondelpark tot een avondje Concertgebouw. De beelden & verhalen zijn vervolgens gebruikt in alle media, van outdoor tot online. Daarmee een geïntegreerde storytelling campagne, met C&A’s nieuwste collectie én de stad centraal.
'Het is voor het eerst dat C&A een flagship store opent in Nederland. Hier draait het om beleving en inspiratie en komt de nieuwe C&A look and feel helemaal tot leven. Met de multimediale campagne Today’s look is Amsterdam brengen we onze mode en Amsterdam op een unieke wijze samen', zegt Marcel van Kesteren, hoofd Marketing & Communicatie C&A Nederland.
Reclamebureau Eigen Fabrikaat ontwikkelde het concept en tekende voor de uitwerking, dat mede dankzij het digitale Buitenreclame netwerk van JCDecaux optimaal zichtbaar zal zijn in Amsterdam.
Credits
Klant: C&A Nederland
Bureau: Eigen Fabrikaat
Media: Carat, Posterscope & JCDecaux
Fotografie: Anne Dokter (Pim Thomassen Agency)
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing