Storytelling-campagne gebaseerd op Amsterdam voor C&A

Storytelling-campagne gebaseerd op Amsterdam voor C&A
  • Content
  • 29 okt 2015 @ 08:42
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Storytelling

Modeketen C&A opent vandaag zijn eerste flagship store in Nederland, aan het Damrak in hartje Amsterdam. Voor deze gelegenheid introduceert C&A ‘Today’s Look is Amsterdam’: een campagne geïnspireerd op de stad Amsterdam.

Speciaal voor de campagne zijn bekende mode-influentials zoals Jetteke van Lexmond en Bastiaan van Schaik gevraagd om outfits samen te stellen geïnspireerd op bekende Amsterdamse locaties. Van een dagje Vondelpark tot een avondje Concertgebouw. De beelden & verhalen zijn vervolgens gebruikt in alle media, van outdoor tot online. Daarmee een geïntegreerde storytelling campagne, met C&A’s nieuwste collectie én de stad centraal.

'Het is voor het eerst dat C&A een flagship store opent in Nederland. Hier draait het om beleving en inspiratie en komt de nieuwe C&A look and feel helemaal tot leven. Met de multimediale campagne Today’s look is Amsterdam brengen we onze mode en Amsterdam op een unieke wijze samen', zegt Marcel van Kesteren, hoofd Marketing & Communicatie C&A Nederland. 

Reclamebureau Eigen Fabrikaat ontwikkelde het concept en tekende voor de uitwerking, dat mede dankzij het digitale Buitenreclame netwerk van JCDecaux optimaal zichtbaar zal zijn in Amsterdam.

Credits
Klant: C&A Nederland
Bureau: Eigen Fabrikaat
Media: Carat, Posterscope & JCDecaux
Fotografie: Anne Dokter (Pim Thomassen Agency)

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken