Delta Lloyd lanceert online content campagne 'Bepaal je eigen koers'

Delta Lloyd lanceert online content campagne 'Bepaal je eigen koers'
  • Content
  • 21 okt 2015 @ 09:42
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoStorytellingContent

Delta Lloyd is van start gegaan met de online content campagne ‘Bepaal je eigen koers’. De campagne bestaat uit levensverhalen van bekende en onbekende Nederlanders die na een koersbepalend inzicht hun eigen koers kozen. Daarnaast deelt Delta Lloyd in de campagne praktische tips, handige tools en slimme financiële oplossingen. Delta Lloyd wil hiermee mensen inspireren en op weg helpen om ook hun eigen koers te bepalen.

Annette Reijersen van Buuren, manager Merk, PR & Sponsoring: ‘De wereld om ons heen verandert snel. Overheden en bedrijven trekken zich terug en mensen moeten meer dan ooit hun eigen koers bepalen. Dat brengt onzekerheden met zich mee, maar biedt ook kansen. Met ‘Bepaal je eigen koers’ delen we verhalen die het waard zijn om met anderen te delen en door anderen gedeeld te worden. Het is een doorlopende campagne waarbij we elke week nieuwe verhalen en praktische artikelen delen. Op deze manier willen we niet alleen mensen inspireren, maar ze ook echt op weg helpen.’

Deltalloyd.nl/eigenkoers als inspiratiebron
In de campagne staan echte verhalen centraal van bekende en onbekende particulieren en ondernemers. De eerste verhalen van onder andere presentator Frits Sissing en modeontwerper Bas Kosters staan op www.deltalloyd.nl/eigenkoers, een nieuw onderdeel van de Delta Lloyd website. Binnenkort volgen de koersbepalende inzichten van onder meer topkok Ron Blaauw, oud-topvoetballer en muzikant Björn van der Doelen en journaliste, schrijfster en DWDD-tafeldame Fidan Ekiz. Om de verhalen zo breed mogelijk te vertellen zet Delta Lloyd online marketing en social media in.

Credits: 
De campagne is ontwikkeld en geproduceerd in samenwerking met Beklijf, Kumpany, TamTam en Universal Media.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken