ICMA nominaties bekend! LVB Networks hoort erbij!

ICMA nominaties bekend! LVB Networks hoort erbij!
  • Content
  • 14 okt 2015 @ 07:54
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsContent

Dit jaar hebben beduidend meer bureaus dan in 2014 hun werk ingezonden voor de 2015 International Content Marketing Awards. Vijftig juryleden hebben meer dan 400 inzendingen van 100 bureaus uit 21 landen beoordeeld voor meer dan 200 merken. Dat leverde een shortlist van nominaties op in maar liefst 20 categorieën. Vanuit Nederland is LVB Networks genomineerd!

Onder de genomineerden bevinden zich bureaus uit het Verenigd Koninkrijk, De Verenigde Staten, Australië, Hong Kong, Israël, Nederland, Duitsland, Zweden, België, Noorwegen en Portugal.

Wereldwijd de beste
‘Het landschap verandert zo snel en het is bijzonder om te zien dat er zo’n geweldige verscheidenheid aan content wordt gecreeerd door zoveel verschillende bureaus. Als je één van de awards wint dan betekent dat écht dat je wereldwijd de beste bent’, aldus Clare Hill, managing director van CMA. Wil je alle nominaties zien? Kijk dan hier voor de shortlist.

Reactie LVB Networks 
LVB Networks: 'Je hebt awards, en je hebt awards. Zoals de jaarlijkse CMA International Content Marketing Awards in Londen. Het allerbeste werk uit heel Europa wordt hier beoordeeld. Waaronder cases van LVB Networks. En de jury zag twee keer dat het goed was, want Financial Focus van ABN Amro en Foodbrigade van Sligro zijn genomineerd!

De contentmarketing vraag van ABN Amro was: Bouw een maandelijks printmagazine vol met koersen en andere informatie om tot een always-on contentstrategie. Zorg ervoor dat de doelgroep – vermogenden – zich verbonden voelt met de content en daarmee met het merk achter Financial Focus: ABN AMRO MeesPierson. En voor het inmiddels meerdere malen bekroonde Foodbrigade van Sligro Food Group: ook buiten de landgrenzen wordt duidelijk dat Sligro hiermee iets bijzonders heeft neergezet.

Geloven in contentmarketing
LVB Networks vervolgt in het persbericht: 'Trots zijn wij. Niet alleen op onszelf – het kwam nog niet heel vaak voor dat Nederlandse bureaus meerdere malen erkenning kregen op een door Britse topbureaus gedomineerde verkiezing. Maar vooral ook op ABN AMRO MeesPierson en Sligro Food Group. Twee opdrachtgevers die geloven in contentmarketing en die zich realiseren dat het succes hiervan valt of staat met het vol overtuiging keuzes maken en hieraan vasthouden.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken