ICMA nominaties bekend! LVB Networks hoort erbij!
- Content
- 14 okt 2015 @ 07:54
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsContent
- 14 okt 2015 @ 07:54
- Redactie Contentmarketing
Dit jaar hebben beduidend meer bureaus dan in 2014 hun werk ingezonden voor de 2015 International Content Marketing Awards. Vijftig juryleden hebben meer dan 400 inzendingen van 100 bureaus uit 21 landen beoordeeld voor meer dan 200 merken. Dat leverde een shortlist van nominaties op in maar liefst 20 categorieën. Vanuit Nederland is LVB Networks genomineerd!
Onder de genomineerden bevinden zich bureaus uit het Verenigd Koninkrijk, De Verenigde Staten, Australië, Hong Kong, Israël, Nederland, Duitsland, Zweden, België, Noorwegen en Portugal.
Wereldwijd de beste
‘Het landschap verandert zo snel en het is bijzonder om te zien dat er zo’n geweldige verscheidenheid aan content wordt gecreeerd door zoveel verschillende bureaus. Als je één van de awards wint dan betekent dat écht dat je wereldwijd de beste bent’, aldus Clare Hill, managing director van CMA. Wil je alle nominaties zien? Kijk dan hier voor de shortlist.
Reactie LVB Networks
LVB Networks: 'Je hebt awards, en je hebt awards. Zoals de jaarlijkse CMA International Content Marketing Awards in Londen. Het allerbeste werk uit heel Europa wordt hier beoordeeld. Waaronder cases van LVB Networks. En de jury zag twee keer dat het goed was, want Financial Focus van ABN Amro en Foodbrigade van Sligro zijn genomineerd!
De contentmarketing vraag van ABN Amro was: Bouw een maandelijks printmagazine vol met koersen en andere informatie om tot een always-on contentstrategie. Zorg ervoor dat de doelgroep – vermogenden – zich verbonden voelt met de content en daarmee met het merk achter Financial Focus: ABN AMRO MeesPierson. En voor het inmiddels meerdere malen bekroonde Foodbrigade van Sligro Food Group: ook buiten de landgrenzen wordt duidelijk dat Sligro hiermee iets bijzonders heeft neergezet.
Geloven in contentmarketing
LVB Networks vervolgt in het persbericht: 'Trots zijn wij. Niet alleen op onszelf – het kwam nog niet heel vaak voor dat Nederlandse bureaus meerdere malen erkenning kregen op een door Britse topbureaus gedomineerde verkiezing. Maar vooral ook op ABN AMRO MeesPierson en Sligro Food Group. Twee opdrachtgevers die geloven in contentmarketing en die zich realiseren dat het succes hiervan valt of staat met het vol overtuiging keuzes maken en hieraan vasthouden.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- wereldwijd
- bureaus
- LVB Networks
- content marketing awards
- contentmarketing
- Nominaties
- inzendingen
- jury
- Sligro
- ABN Amro
- Nederland
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing