Maruti Footware lanceert branded content campagne

Maruti Footware lanceert branded content campagne
  • Content
  • 5 nov 2015 @ 16:44
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoBranded contentStorytelling

Het schoenenmerk Maruti Footwear, onderdeel van Bosgroup-International, is de afgelopen jaren gegroeid van een lokaal label tot internationaal merk. Om het merk in haar internationale doelstellingen te ondersteunen, heeft Storyboard een branded content campagne ontwikkeld waarin consumenten in Nederland, Duitsland en Scandinavië het merk op een nieuwe, emotionele manier leren kennen.

Met de campagne 'Enjoy The Little Things' brengt Maruti een ode aan het geluk dat in de kleine dingen van het leven te vinden is. Storyboard mobiliseerde haar internationale influencer netwerk en selecteerde op basis van rationele en emotionele data de samenwerking met onder anderen Elle Style Award winnares Yara Michels (NL), blogster Freja Wewer (DK) en Ebba Zingmark (DE).



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken