Maruti Footware lanceert branded content campagne
- Content
- 5 nov 2015 @ 16:44
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VideoBranded contentStorytelling
- 5 nov 2015 @ 16:44
- Redactie Contentmarketing
Het schoenenmerk Maruti Footwear, onderdeel van Bosgroup-International, is de afgelopen jaren gegroeid van een lokaal label tot internationaal merk. Om het merk in haar internationale doelstellingen te ondersteunen, heeft Storyboard een branded content campagne ontwikkeld waarin consumenten in Nederland, Duitsland en Scandinavië het merk op een nieuwe, emotionele manier leren kennen.
Met de campagne 'Enjoy The Little Things' brengt Maruti een ode aan het geluk dat in de kleine dingen van het leven te vinden is. Storyboard mobiliseerde haar internationale influencer netwerk en selecteerde op basis van rationele en emotionele data de samenwerking met onder anderen Elle Style Award winnares Yara Michels (NL), blogster Freja Wewer (DK) en Ebba Zingmark (DE).
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing